Gå til innhold

Nærmer vi oss amerikanske tilstander?


Lurvina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Høhø...ble ikke videre sjokkert jeg heller nei...

Sikkert noen foreldre som lar barna sine se på,og fikk litt hetta etterpå.

Vi tar jo etter amerikanerne stadig vekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg synes det er latterlig å skulle sensurere vekk banning. "Jævla" er bare et ord. Det skader ingen. De som ikke liker å høre banning får heller holde seg for ørene når andre snakker, så slipper de unna det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest IkkeAiloAkkurat

Jeg syns han i hvert fall han ser kjekk ut på det bildet. Blir misunnelig når jeg ser sånne folk som attpåtil kan noe lissom. Dårlig gjort :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns han i hvert fall han ser kjekk ut på det bildet. Blir misunnelig når jeg ser sånne folk som attpåtil kan noe lissom. Dårlig gjort :(

:ler::fnise: Dagens mest relevante svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StockDama

Da burde de bannlyse Oluf fra å noen gang kunne vises på tv igjen. Eller Rorbua.

Fælt så skjøre folk er... Skjerpe seg burde de !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest-Linn

Haha! Så pysete! Selv barn kommer ut for de ordene der før eller siden. Er vel ikke så farlig vel :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=513851

Om Ailo Gaup spm har fått sinte mail etter at han bannet litt på tv.

Må si jeg ble skuffa, jeg forventet meg noen skikkelige saftige gloser siden det står advarsel på begynnelsen og greier.

Dette er, som så mye annet, en mediedrevet sak. Mediene er blitt moralens voktere som i tillegg er involvert i religionskrig mot muslimene (ref. Kokkvolds utspill i amag i dag). Det er påtagelig at folk som passerer for å være så frigjorte og sekulære som disse påstår seg å være, oppviser et slikt enestående engasjement for moral og kristendom.

Tro om det hele er et spill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Dette er, som så mye annet, en mediedrevet sak. Mediene er blitt moralens voktere som i tillegg er involvert i religionskrig mot muslimene (ref. Kokkvolds utspill i amag i dag). Det er påtagelig at folk som passerer for å være så frigjorte og sekulære som disse påstår seg å være, oppviser et slikt enestående engasjement for moral og kristendom.

Tro om det hele er et spill?

Mot muslimene ?

Det er kanskje derfor de unnlater å trykke karikaturtegningene slik at flertallet ikke aner hvordan de ser ut ?

Jada, jada, man finner dem på internett, men hva så ? Hadde vi ikke hatt internett (det er ikke så lenge siden tradisjonelle mediekanaler var enerådende på informasjonsflyten), hadde ingen visst noenting ! Kanskje ikke engang om at det var en karikaturstrid..

Hvis Kokkvold er med i en krig, for å bruke det samme tabloide uttrykket som deg, så er det en forsvarskrig for ytringsfriheten, intet annet. Han var en av de få som forsvarte en helt grunnleggende demokratisk rett, når karikaturstriden var på det heteste i 2006. Han fikk drapstrusler som takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kenneth

Det lukter redaksjonelt piss langt vei. Hvis det som står i VG-artikkelen er det verste som ble sagt, er det jo relativt absurd. Like absurd som at noen som ser på rølpeprogrammet Senkveld hisser seg opp over "jævla".

Når det gjelder Gjests involvering av religion i det hele, så er vel det et pussig krumspring. Å koble moral med religion blir i mine øyne feil. (Jeg for min del er ateist og moralist)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...