Gjest Bellatrix Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Tør du være hjemme? Jeg trodde det var en tråd om hjemmeulykker eller noe som alle har og som nylig er blitt oppdaget at er farlig.
Alice Ayres Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Jeg skrev nettopp at lille katts siste innlegg i tråden om sykepleiere og runking fikk meg til å lese spørsmålet som om det er ok å gi katter en hjelpende hånd...
Gjest Gjest Skrevet 2. april 2008 #3 Skrevet 2. april 2008 Jeg misforsto ikke overskriften, men jeg fikk litt blandede følelser da jeg leste: "Et lite hjertesukk om hvor jævlig det er å slå opp"... Da jeg leste den overskriften fikk jeg assosiasjoner til den gamle vitsen: "De sultne skal ikke klage, for de vet ikke hvor vondt det er å være ordentlig stappmett," I denne sammenhengen blir det da: "Den som dumpes skal ikke klage, for h*n vet ikke hvor jævlig det er å være den som slår opp". Så at det ikke var helt slik da jeg leste innlegget, men likevel...
SuperGjest Skrevet 2. april 2008 #4 Skrevet 2. april 2008 Ehh.. jeg misforsto denne overskriften jeg. Trodde det sto "oppskrifter du misforstår", etterfulgt med en link som heter "tør du være hjemme?" så trodde jeg virkelig det hadde gått skeis på kjøkkenet
MarianneE Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 Ehh.. jeg misforsto denne overskriften jeg. Trodde det sto "oppskrifter du misforstår", etterfulgt med en link som heter "tør du være hjemme?" så trodde jeg virkelig det hadde gått skeis på kjøkkenet
hjertesukka Skrevet 4. april 2008 #6 Skrevet 4. april 2008 Jeg leste: "Brude-bæsj-shopping i London" usj, ikke morsomt en gang
Lilith Skrevet 4. april 2008 #7 Skrevet 4. april 2008 Ehh.. jeg misforsto denne overskriften jeg. Trodde det sto "oppskrifter du misforstår", etterfulgt med en link som heter "tør du være hjemme?" så trodde jeg virkelig det hadde gått skeis på kjøkkenet Jeg misforsto også denne overskriften og trodde det var en morotråd om kjøkkeneksperimenter som hadde gått galt.
Lurvina Skrevet 7. april 2008 #8 Skrevet 7. april 2008 Hjelp, det er visst ikke bare jeg som leste oppskrifter istedetfor overskrifter her altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå