Gå til innhold

Overskrifter du misforstår

Anbefalte innlegg

Gjest Bellatrix
Skrevet

Tør du være hjemme?

Jeg trodde det var en tråd om hjemmeulykker eller noe som alle har og som nylig er blitt oppdaget at er farlig. :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skrev nettopp at lille katts siste innlegg i tråden om sykepleiere og runking fikk meg til å lese spørsmålet som om det er ok å gi katter en hjelpende hånd...

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg misforsto ikke overskriften, men jeg fikk litt blandede følelser da jeg leste: "Et lite hjertesukk om hvor jævlig det er å slå opp"...

Da jeg leste den overskriften fikk jeg assosiasjoner til den gamle vitsen:

"De sultne skal ikke klage, for de vet ikke hvor vondt det er å være ordentlig stappmett,"

I denne sammenhengen blir det da:

"Den som dumpes skal ikke klage, for h*n vet ikke hvor jævlig det er å være den som slår opp".

Så at det ikke var helt slik da jeg leste innlegget, men likevel... :)

Skrevet

Ehh.. jeg misforsto denne overskriften jeg. Trodde det sto "oppskrifter du misforstår", etterfulgt med en link som heter "tør du være hjemme?" så trodde jeg virkelig det hadde gått skeis på kjøkkenet :ler:

Skrevet
Ehh.. jeg misforsto denne overskriften jeg. Trodde det sto "oppskrifter du misforstår", etterfulgt med en link som heter "tør du være hjemme?" så trodde jeg virkelig det hadde gått skeis på kjøkkenet :ler:

:hoho:

Skrevet

Jeg leste:

"Brude-bæsj-shopping i London"

usj, ikke morsomt en gang :fnise:

Skrevet

:ler: Jeg misforsto også denne overskriften og trodde det var en morotråd om kjøkkeneksperimenter som hadde gått galt. :fnise:

Skrevet

Hjelp, det er visst ikke bare jeg som leste oppskrifter istedetfor overskrifter her altså :fnise:

Skrevet

"Kjæresten min snakker baklengs"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...