Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 I morgen er det 1 april:) Jeg elsker å narre folk på 1 april. Noen som har gode aprilspøker å dele med meg? Både med folk jeg treffer på, butikkansatte (skal på butikken å handle i morgen), ved å ringe noen, ved å sende sms, skrive mail, lure noen på nettsamfunn og chatteprogrammer? Alle forslag mottas med STOR takk:) Jeg er bare så klar for å lure flest mulig folk i morgen. Jeg bor alene, hadde vært morro å lurt husverten med noe:) Håper det er mange som kommer med mange forslag:) Hilsen stor 1 april fan:)
Alice Ayres Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Vet ikke om dette er en god spøk, men den virket da: Hadde datet denne kjæresten i et halvt år da først april kom. Vi hadde avtalt å gå ut og spise den dagen. Da vi hadde satt oss ned ved bordet, lot jeg som om jeg stålsatte meg før jeg sa følgende til ham: "Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal få sagt dette, så jeg bare sier det. Jeg er egentlig en mann." Beklager på forhånd hvis noen føler seg støtt.
Gjest hønselovisa Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 "Høns tilsalgs" på finn dott enno. Og så tlfnr til de du kjenner.
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 "Høns tilsalgs" på finn dott enno. Og så tlfnr til de du kjenner. Hehehe... skulle gjerne tatt den:) Men må betale for å legge inn der, men får se. Håper flere kommer med forslag? Hva lurer dere folk med på 1 april? Å hva har dere blitt lurt med?
Gjest Gjest_Lureren_* Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 Høns gis bort + telefonnummeret til en du kjenner? Gratis annonse for gis bort på Finn.
Cuba Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 Jeg skrev sms til han jeg dater.. "Jeg er på vei til sykehuset jeg.." Han: "Hvorfor det?" Jeg: "Har stifta meg i tunga" (jeg jobber på kontor) Han: "Hæ?" Jeg: "Ja.. jeg er litt klønete. Den gikk ikke helt gjennom da, men må sjekke for betennelse osv. *** kjører meg." Han: "Aprilsnar" Jeg: "Tror du?" Så ringte han og fikk bekreftet sine mistanker når kontortelefonen ringte i bakgrunn.. Han syns det var litt slemt å bare skrive at jeg var på vei til sykehuset, men ble heldigvis ikke sur.. Og så leste jeg på NRK Østfold at de skulle sprenge Borregaardspipa og folk måtte bare komme å se på om de ville. Mellom halv ni og ni eller noe. Så skulle det deles ut biter av pipa som suvernir til interesserte. Hihi.. Var visst en del som møtte opp. Sikkert litt flaut. Gikk direkte på radioen også.
Gjest imli Skrevet 1. april 2008 #7 Skrevet 1. april 2008 Jeg sa til mannen at fødselen var i gang jeg Men den passer vel ikke å ta med mindre man er veldig høygravid
Alice Ayres Skrevet 1. april 2008 #8 Skrevet 1. april 2008 Jeg sa til mannen at fødselen var i gang jeg Men den passer vel ikke å ta med mindre man er veldig høygravid Ja, jeg tror ikke den ville funket like bra her i gården...
Noldus Skrevet 1. april 2008 #9 Skrevet 1. april 2008 Høns gis bort + telefonnummeret til en du kjenner? Gratis annonse for gis bort på Finn. Denne tok jeg i dag!!! Men fikk plutselig ganske dårli samvittighet når det kom mail fra en liten gutt som altid hadde ønsket seg høner på gården deres...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå