Gå til innhold

Hva opplyser man om i invitasjonen?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

:sukk: Vet ikke helt hva som er vanlig å skrive i invitasjonen. Skal jeg skrive at gjestene må betale i baren selv når festen er på et hotell, eller sier det seg selv? Skal jeg ta med åpningstiden til hotellet - når festen er slutt?

Lurer mye på dette, noen som har meninger? Hjelp :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville helt klart skrevet noe i retning av at barer er åpen for kjøp av drikke etter middag e.l. Så lenge det ikke står noe ville hvertfall jeg antatt at jeg kan la Visa-kortet ligge igjen hjemme.

Skrevet
:sukk: Vet ikke helt hva som er vanlig å skrive i invitasjonen. Skal jeg skrive at gjestene må betale i baren selv når festen er på et hotell, eller sier det seg selv? Skal jeg ta med åpningstiden til hotellet - når festen er slutt?

Lurer mye på dette, noen som har meninger? Hjelp :sjenert:

Du bør nok skrive f.eks at det er muligheter for å kjøpe drikke i hotellets bar eller noe sånt. Om du ikke skriver noe om når festen er slutt, så er det lurt å få toastmaster til å informere om dette.

Gjest Gjest
Skrevet

Du bør absolutt si i fra at man kan kjøpe alkohol etterpå, hvis jeg hadde fått en invitasjon der det ikke sto noe ville jeg regnet med at brudeparet spanderte drikke og hadde derfor ikke hatt med penger.

Gjest Gjest_lise_*
Skrevet

FInn ut om lokalet tar kort, ellers bør det stå i inbydelsen at det er subsidiert bar med kontant betaling.

Så slipper du å ha tørste gjester uten cash og alle er blide og glade!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...