Gå til innhold

Festeblødninger?

Fremhevede innlegg

Gjest Frustrert 21åring
Skrevet

Hei til alle som orker å lese dette!

Jeg er en sunn og frisk jente på 21år som har vært i et fast parforhold i 2,5år. Jeg går på p-piller (yasmin). For noen måneder siden glemte jeg å ta noen piller. Etter ca. 4 uker tok jeg en graviditetstest, og den var negativ (dette er 2uker siden nå). Før jeg tok denne testen hadde jeg blødninger midt inne i syklusen, og visste ikke helt hva det var. Nå venter jeg mensen om en liten uke og har vært veldig påpasselig med p-pillene. Igår begynte det en liten blødning, noe som ikke er normalt for meg siden mensen alltid har kommet på samme dag tidligere. Ikke en ordentlig blødning, men litt rosa-aktig til og begynne med, og nå litt lysebrunt. Veldig liten mengde, men nok til at jeg måtte finne fram truseinnlegg. Er det noen som vet hva dette kan være? Har lest litt om festeblødninger her, men kan det være det? Stemmer ganske bra i forhold til alle tegn, men er dette tilfellet så skjønner jeg ingenting. Kan noen komme med noen råd i forhold til dette? Litt frustrerende å ikke vite. Tenker å vente i noen dager, og evt. ta en graviditetstest når det nærmer seg "normal-mens-tid". Takk for evt. svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...