Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Har du noen gang hatt en slik operasjon? Hva blei du operert for?
Gjest Gjest_Anja_* Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 Har et par sånne bak meg. Rett under navelen. Det ene var sterilisering. Det andre for å sjekke ut skader på livmoren og det resulterte i full operasjon.
Gjest Kermit Skrevet 31. mars 2008 #5 Skrevet 31. mars 2008 Hva feilte det knærne dine? Meniskskader.
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 Har hatt en sånn operasjon og det var for å fjerne blindtarmen og se om evnt andre infeksjoner i magen.
Frk Johansen Skrevet 1. april 2008 #7 Skrevet 1. april 2008 Jeg steriliserte meg med kikhullsoperasjon, gikk veldig fint det.
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2008 #8 Skrevet 3. april 2008 Andre med erfaring med dette? hva fikk dere gjort? blei dere friske?
Småkjekset Skrevet 3. april 2008 #9 Skrevet 3. april 2008 Jeg har hatt det på ventre kneet mitt. Var mye plaget med at kneet mitt låste seg, og at jeg ikke klarte å gå på det. I tillegg hadde jeg problemer med å gå i opp- og nedover bakker. Hadde vært til røntgen for å underøke, men de fant ingen ting. Så derfor ble jeg henvist til å ta kikhulls operasjon. Fant ingen ting der heller, og sa at det ikke feilte meg noe. Det skjønner jo ikke jeg at er mulig, for jeg har fremdeles mye vondt. Håper at legen ejg er hos nå klarer å få henvist meg til et nytt sykehus her hvor ejg bor nå, slik at de kan underøke litt ekstra.
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2008 #10 Skrevet 3. april 2008 Jeg har det samme som deg småkjekset, skal ta kikhullsoperasjon snart, men lurer virkelig på om de klarer å rette opp et slikt problem, eller om det er bare en mere inngående undersøkelse med narkose...
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2008 #11 Skrevet 3. april 2008 Har tatt en kikkulsopperasjon i kneet. De fant ingenting annet enn en cyste på MRen, så defor ble det tatt en artroscopi i kneet. Under denne fant de noe som det fjernet. Operasjonen tok ca. 1 time i full narkose. Hadde tre hull i kneet, ett av de vart sydd, mens de to andre grodde igjen av seg selv. Stingene ble tatt etter 14 dager. Det som er så bra med kikkhulsoperasjon er at det går mye fortere å komme seg igjen etterpå, og flere og flere operasjoner utføres gjennom ett slikt inngrep. Arrene blir også mye mindre.
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2008 #12 Skrevet 4. april 2008 Det er jo bra at man kommer seg fort etter en slik operasjon. Jeg skal begynne å trene hos fysioterapaut en uke etter inngrepet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå