Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Jeg leste gjennom "bruksanvisningen" på mine p-plaster for å se om det sto noe ang å utsette mensen (har sett det har stått på hvisse p-piller og nuvaringen osv. Men det sto ingenting. Jeg har aldri pleid å utsette mensen, så dette er litt ukjent for meg. Er det sånn at jeg bare kan starte på nytt plaster den uka jeg egentlig skulle vært plasterfri? Og om jeg gjør dette, skal jeg da vente med å være plasterfri helt til neste egentlige "plasterfrie periode"? Eller? Når kommer mensen? Går det ann å utsette mensen bare en uke eller to? Ble mye dette, men... Håper det er noen som kan svare.
Gjest TS Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Jeg leste gjennom "bruksanvisningen" på mine p-plaster for å se om det sto noe ang å utsette mensen (har sett det har stått på hvisse p-piller og nuvaringen osv. Men det sto ingenting. Jeg har aldri pleid å utsette mensen, så dette er litt ukjent for meg. Er det sånn at jeg bare kan starte på nytt plaster den uka jeg egentlig skulle vært plasterfri? Og om jeg gjør dette, skal jeg da vente med å være plasterfri helt til neste egentlige "plasterfrie periode"? Eller? Når kommer mensen? Går det ann å utsette mensen bare en uke eller to? Ble mye dette, men... Håper det er noen som kan svare. Ingen som kan svare??
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå