Gjest *smak* Skrevet 4. april 2008 #21 Skrevet 4. april 2008 Ikke værst med eget treningsstudio i stua. Ønsker deg lykke til med livstilsendringen.
Gjest Bolledeig Skrevet 4. april 2008 #22 Skrevet 4. april 2008 Det stemmer. Den viktigste prosessen skjer faktisk når man ikke trener, men når man hviler og kroppen bygger seg opp igjen. Når man ikke spiser proteiner, og i tillegg for lite, så struper man den prosessen fullstendig.
Cienna Skrevet 5. april 2008 Forfatter #23 Skrevet 5. april 2008 Vet det ser lite ut, men de dagene jeg jobber så blir det slik...Frokost før jobb, lunsj er fastsatt i 13 tiden...og jeg er ikke hjemme før klokka er 18-19...etter middag så er jeg sjelden noe sulten før jeg legger meg... Så: Igår: Frokost: 2 knekkebrød med ost og skinke Lunsj: 2 knekkebrød med ost og skinke + en liten yoghurt Middag: Tomatsuppe med kalkunbiter og 2 egg + flatbrød Snacks: 4 Rughavrekjeks Trening: Styrke Ps: Husk at vi snakker om manualer på 2,3 kg pr stk, så jeg er ikke akkurat i ferd med å bryte kroppen ned. Jeg satser bare på å stramme opp, og gå ned i fett%. Og så lenge jeg ikke er sultem så ser jeg ikke problemet. Jeg har alltid spist sånn som dette, problemet i vinter var bare at det ble alt for mye sjokolade og annet møkk...er bare det jeg har kuttet ut.
Cienna Skrevet 5. april 2008 Forfatter #24 Skrevet 5. april 2008 Frokost: 2 knekkebrød med ost og skinke Lunsj: 2 knekkebrød med ost og skinke + en liten yoghurt Middag: Kyllingkjøttboller med pastasaus og litt skinke og ost med flatbrød Snacks: Litt tørket frukt og en håndfull sjokoladetrukne mandler Trening: Litt styrke, samt 45 min. på sykkel
Gjest Bolledeig Skrevet 5. april 2008 #25 Skrevet 5. april 2008 Ps: Husk at vi snakker om manualer på 2,3 kg pr stk, så jeg er ikke akkurat i ferd med å bryte kroppen ned. Jeg satser bare på å stramme opp, og gå ned i fett%. Og så lenge jeg ikke er sultem så ser jeg ikke problemet. Jeg har alltid spist sånn som dette, problemet i vinter var bare at det ble alt for mye sjokolade og annet møkk...er bare det jeg har kuttet ut. Også lett styrketrening bryter kroppen ned, og da er det viktig å bygge den opp igjen med riktig og nok mat. Styrketrening uten nedbrytingselementet vil jo ikke ha noen effekt i det hele tatt, og er i hvertfall bortkastet. Men du gjør nå som du vil.
Cienna Skrevet 5. april 2008 Forfatter #26 Skrevet 5. april 2008 Også lett styrketrening bryter kroppen ned, og da er det viktig å bygge den opp igjen med riktig og nok mat. Styrketrening uten nedbrytingselementet vil jo ikke ha noen effekt i det hele tatt, og er i hvertfall bortkastet. Men du gjør nå som du vil. Som sagt; de dagene jeg jobber så blir det ikke så mye mat. De dagene jeg har fri så spiser jeg ca. hver tredje time fra jeg står opp til jeg legger meg(siste måltid 1-2 timer før jeg legger meg). Knekkebrød har masse karbohydrater og skinken og kalkun/kylling har masse protein Og en har jo forskjellige behov da....mannen trener steinhardt 6 dager i uka, og spiser så og si det samme som meg, og han lider iallefall ingen nød(driver på proffnivå). Men alle har rett til egne meninger selvsagt
Gjest Bolledeig Skrevet 5. april 2008 #27 Skrevet 5. april 2008 Jepp, men kosten så mer fornuftig ut med tanke på protein den dagen du logget nå. Egg er gull i så måte
Cienna Skrevet 5. april 2008 Forfatter #28 Skrevet 5. april 2008 Jepp, men kosten så mer fornuftig ut med tanke på protein den dagen du logget nå. Egg er gull i så måte Prøver å få inn egg noen dager i uka ja Og idag spiste jeg som sagt Kyllingkjøttboller Er som sagt flinkere de dagene jeg har fri...
Cienna Skrevet 6. april 2008 Forfatter #29 Skrevet 6. april 2008 Trening: Styrke og mageøvelser + 90 minutter på sykkelen Frokost: 2 knekkebrød med ost og skinke Lunsj: Tomatsuppe med 2 egg Middag: Sushi Dæven....etter bare en uke med bra kosthold og masse sykling, så har magen min jammen kvittet seg med det meste av påskeslammet.... Blir spennende å se hva som skjer de neste ukene
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå