Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest *smak*
Skrevet

Ikke værst med eget treningsstudio i stua. Ønsker deg lykke til med livstilsendringen.

Videoannonse
Annonse
Gjest Bolledeig
Skrevet

Det stemmer. Den viktigste prosessen skjer faktisk når man ikke trener, men når man hviler og kroppen bygger seg opp igjen. Når man ikke spiser proteiner, og i tillegg for lite, så struper man den prosessen fullstendig.

Skrevet

Vet det ser lite ut, men de dagene jeg jobber så blir det slik...Frokost før jobb, lunsj er fastsatt i 13 tiden...og jeg er ikke hjemme før klokka er 18-19...etter middag så er jeg sjelden noe sulten før jeg legger meg...

Så: Igår:

Frokost:

2 knekkebrød med ost og skinke

Lunsj:

2 knekkebrød med ost og skinke + en liten yoghurt

Middag:

Tomatsuppe med kalkunbiter og 2 egg + flatbrød

Snacks:

4 Rughavrekjeks

Trening: Styrke

Ps: Husk at vi snakker om manualer på 2,3 kg pr stk, så jeg er ikke akkurat i ferd med å bryte kroppen ned. Jeg satser bare på å stramme opp, og gå ned i fett%. Og så lenge jeg ikke er sultem så ser jeg ikke problemet. Jeg har alltid spist sånn som dette, problemet i vinter var bare at det ble alt for mye sjokolade og annet møkk...er bare det jeg har kuttet ut.

Skrevet

Frokost:

Lunsj:

2 knekkebrød med ost og skinke + en liten yoghurt

Middag:

Kyllingkjøttboller med pastasaus og litt skinke og ost med flatbrød

Snacks:

Litt tørket frukt og en håndfull sjokoladetrukne mandler

Trening:

Litt styrke, samt 45 min. på sykkel :danse:

Gjest Bolledeig
Skrevet
Ps: Husk at vi snakker om manualer på 2,3 kg pr stk, så jeg er ikke akkurat i ferd med å bryte kroppen ned. Jeg satser bare på å stramme opp, og gå ned i fett%. Og så lenge jeg ikke er sultem så ser jeg ikke problemet. Jeg har alltid spist sånn som dette, problemet i vinter var bare at det ble alt for mye sjokolade og annet møkk...er bare det jeg har kuttet ut.

Også lett styrketrening bryter kroppen ned, og da er det viktig å bygge den opp igjen med riktig og nok mat. Styrketrening uten nedbrytingselementet vil jo ikke ha noen effekt i det hele tatt, og er i hvertfall bortkastet. Men du gjør nå som du vil. :)

Skrevet
Også lett styrketrening bryter kroppen ned, og da er det viktig å bygge den opp igjen med riktig og nok mat. Styrketrening uten nedbrytingselementet vil jo ikke ha noen effekt i det hele tatt, og er i hvertfall bortkastet. Men du gjør nå som du vil. :)

Som sagt; de dagene jeg jobber så blir det ikke så mye mat. De dagene jeg har fri så spiser jeg ca. hver tredje time fra jeg står opp til jeg legger meg(siste måltid 1-2 timer før jeg legger meg). Knekkebrød har masse karbohydrater og skinken og kalkun/kylling har masse protein :)

Og en har jo forskjellige behov da....mannen trener steinhardt 6 dager i uka, og spiser så og si det samme som meg, og han lider iallefall ingen nød(driver på proffnivå).

Men alle har rett til egne meninger selvsagt :)

Gjest Bolledeig
Skrevet

Jepp, men kosten så mer fornuftig ut med tanke på protein den dagen du logget nå. Egg er gull i så måte ;)

Skrevet
Jepp, men kosten så mer fornuftig ut med tanke på protein den dagen du logget nå. Egg er gull i så måte ;)

Prøver å få inn egg noen dager i uka ja :) Og idag spiste jeg som sagt Kyllingkjøttboller ;)

Er som sagt flinkere de dagene jeg har fri...

Skrevet

Trening:

Styrke og mageøvelser + 90 minutter på sykkelen

Frokost:

Lunsj:

Tomatsuppe med 2 egg

Middag:

Sushi

Dæven....etter bare en uke med bra kosthold og masse sykling, så har magen min jammen kvittet seg med det meste av påskeslammet....

Blir spennende å se hva som skjer de neste ukene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...