Cienna Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Får ikke sove...er rastløs i kroppen, og dritt lei av undskyldninger om hvorfor jeg ikke trener. Jeg elsker å sykle, men det er ikke vær til det, og jeg liker ikke treningstudioer... Så om ikke verden er tilrettelagt for meg, så tilrettelegger jeg søren med verden for meg; I morgen så stikker jeg til XXL og kjøper meg en magnetsykkel, manualer og matte. Da er alt lagt opp til at jeg kan trene fettforbrenning og styrke hjemme HVER dag! Haha! Det er som oftest det jeg har trent på studioer anyway...så da er det jo en drøm å ha det hjemme...stå opp og ta 30-45 min på sykkelen. Finne frem manualene og trene armer og bryst. Frem med matten og trene magen til slutt, samt tøye ut...i EGEN stue!!! Kjenner det kribler i kroppen. Vet med meg selv at med utstyret i stua, så kommer jeg til å bli inspirert. Kan dessuten se på film eller et program mens jeg spinner avgårde 55 klio; HERE I COME!!!!!!
Gjest Frk.Uhåndterlig Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Lykke til - det går nok bra dette ser du Menn 55 kilo, hvor høy er du?
Gjest Bond Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 Lykke til! Jeg misunner mennesker som klarer å trene hjemme i stuen, jeg klarer nemlig ikke og må derfor svette sammen med andre
Cienna Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. mars 2008 Jeg trenger ikke noe støtte for å svette heldigvis...synes det er mye bedre å kunne være for meg selv og konse meg skikkelig om det jeg driver med. Blir litt stresset av overfylte studioer med alt fra "fashionshow" trenerne, til dem som henger over skulderen din og lurer nå på når de kan overta apparatet... Never again! It's MINE! All MINE..mohahahaha Jeg er 1,73 høy, og veier 58 kilo. Det gjør jeg egentlig hver vinter, mister automatisk 3-4 kilo om våren/sommeren...men denne gangen skal jeg ikke bare miste vekt! Jeg skal trene meg fast og stram Når det er sagt, jeg er halvt asiatisk, så det der BMI greiene passer ikke til meg i det hele tatt...for at jeg skal se undervektig ut må jeg ligge på under 52 kg...Da får jeg en BMI tilsvarende 18,5(på 52 kilo altså).
Gjest Frk Åberg Skrevet 31. mars 2008 #5 Skrevet 31. mars 2008 Det er bra du ikke bare fokuserer på vekt. Men bare for å ha sagt det, så er jeg ca. like høy som deg og veier ca. like mye. Om jeg skulle gått ned til 55 kilo, tror jeg jeg hadde sett litt skrapa ut. Du sier at BMI ikke gjelder helt for deg, men jeg bare nevner det. Trening er bra uansett altså, men jeg ikke for mitt bare liv se for meg at du trenger å slanke deg. Lykke til med treningen uansett! Jeg er avhengig av å trene for å føle meg frisk og opplagt, så det er bare å kjøre på.
PussyCat Skrevet 31. mars 2008 #6 Skrevet 31. mars 2008 Det er bra du ikke bare fokuserer på vekt. Men bare for å ha sagt det, så er jeg ca. like høy som deg og veier ca. like mye. Om jeg skulle gått ned til 55 kilo, tror jeg jeg hadde sett litt skrapa ut. Du sier at BMI ikke gjelder helt for deg, men jeg bare nevner det. Trening er bra uansett altså, men jeg ikke for mitt bare liv se for meg at du trenger å slanke deg. Lykke til med treningen uansett! Jeg er avhengig av å trene for å føle meg frisk og opplagt, så det er bare å kjøre på. Hei.. jeg er 176 cm høy og veier 55 kg og jeg ser absolutt ikke skrapa ut ! Jeg har former og fett på magen.. skulle gjerne gått ned ett par kilo til jeg .... Så skjøner deg godt at du vil ned til den vekten hvor du føler deg vell ! Man må ikke være anorektisk selv om man vill veie litt mindre en "normal" vekt, jeg spiser, men liker best sånn jeg ser ut når jeg er ganske tynn . Alle er forskjellige lykke til med syklingen
Cienna Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 31. mars 2008 Er ikke så mye på slanking som jeg er på endring av livsstil og komme i form. Vet at mange reagerer på vekta, men er sammen med en mann som ikke kan fordra spinkle jenter, og han ble sammen med meg da jeg veide 55 kilo. Forskjellen da var at jeg ikke trente, men jeg spiser generelt mer fettfattig på sommeren. I disse tider er sjokolade min verste fiende, men mister all behov for slikt når det blir lysere tider, og da faller vekta mi naturlig. Og som sagt; Det er faktisk veldig stor forskjell på en asiat kropp og en norsk kropp...min kombinasjon gjør at jeg ikke ser skrapet ut ved 55 kilo... Spesielt ikke om jeg trener...jeg har naturlig en veldig stram kropp(ingen valker eller noe sånt...). De fleste tror at jeg trener, selv om det er flere år siden sist, men trenger å bli enda fastere nå som jeg er i midten av 20 årene....
Cienna Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 31. mars 2008 Da har jeg akkurat syklet på min nye trimsykkel i 30 minutter, samt trene bicep, tricep og bryst med mine nye flott manualer. Etter det ble det noen mageøvelser på den nye matten min...kjenner jeg er kjempestolt Nå har jeg det jeg trenger for å komme meg i form...jeg skal se så jævlig bra ut på bryllupsdagen min. Stramme armer, mage, rumpe og lår!
X-life Skrevet 1. april 2008 #9 Skrevet 1. april 2008 Så bra Når du først har manualene, så tren rygg og skulder i tilegg så er det mer balansert trening. Du kan også gjøre ett-beins markløft, suveren øvelse for bakside lår, rumpe og rygg + balanse : Pluss litt utfall eller knebøy.
Cienna Skrevet 1. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 1. april 2008 Deler opp treningen dag for dag....i dag hadde jeg 40 min på sykkelen samt styrke...*Stolt*
Cienna Skrevet 1. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 1. april 2008 Hehe...skviset inn 20 minutter til på fine sykkelen min idag...samt noen ekstra mageøvelser... I morgen tidlig skal jeg sykle 45 min. og trene styrke... Dette går jo så det suser
Cienna Skrevet 2. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 2. april 2008 Dagen i dag har vært bra: 30 min på sykkel og mageøvelser Frokost: 3 knekkebrød uten noe og 1 liten Biola Litt styrke med manualer Lunsj: 2 knekkebrød med ost og skinke pluss 2 egg "Scrambled" 30 min på sykkel Middag: 2 knekkebrød med ost og skinke Kvelds: 2 små Biola med et par skjeer med 4 kron blanding
Kptpower Skrevet 2. april 2008 #13 Skrevet 2. april 2008 Dagen i dag har vært bra: 30 min på sykkel og mageøvelser Frokost: 3 knekkebrød uten noe og 1 liten Biola Litt styrke med manualer Lunsj: 2 knekkebrød med ost og skinke pluss 2 egg "Scrambled" 30 min på sykkel Middag: 2 knekkebrød med ost og skinke Kvelds: 2 små Biola med et par skjeer med 4 kron blanding Synes det er kjempefint du har funnet inspirasjon til å lykkes Cienna. Ser at det går bra hittil, og at du har funnet en treningsform som passer for deg! Må bare bemerke at hvis dette er kostholdet ditt på en typisk dag, bør du også gå hardt inn for å forande litt på dette også. Eneste ok etter min mening er lunchen. Nå som du har begynt så bra bør du seriøst finne ut effekten av et godt kosthold
Gjest Bolledeig Skrevet 2. april 2008 #14 Skrevet 2. april 2008 Jeg synes også du ligger litt lavt på protein.
Cienna Skrevet 3. april 2008 Forfatter #15 Skrevet 3. april 2008 Takker for tilbakemeldinger...denne uka er det "rensekur"; Altså masse fiber for å sette i gang kroppen skikkelig. Skal kjøre en god del supper fremover, samt kalkunfileter/koteletter. Har som sagt tidligere en del matintoleranser som gjør at magen min gjør mye opprør, det er hovedgrunnen til at jeg spiser så fiberrikt...
Cienna Skrevet 3. april 2008 Forfatter #16 Skrevet 3. april 2008 Trim: Sykkel 20 min. + mageøvelser Frokost: 2 knekkebrød og en liten Biola Lunsj: 2 knekkebrød Middag: Grønnsaksuppe med flatbrød
Gjest Casey Skrevet 3. april 2008 #17 Skrevet 3. april 2008 Det er som oftest det jeg har trent på studioer anyway...så da er det jo en drøm å ha det hjemme...stå opp og ta 30-45 min på sykkelen. Finne frem manualene og trene armer og bryst. Frem med matten og trene magen til slutt, samt tøye ut...i EGEN stue!!! Kjenner det kribler i kroppen. Vet med meg selv at med utstyret i stua, så kommer jeg til å bli inspirert. Kan dessuten se på film eller et program mens jeg spinner avgårde 55 klio; HERE I COME!!!!!! Det må du gjøre! Det kan også være en god idé å fokusere på selve treningen og hvordan klærne passer, framfor vekten.
Gjest Bolledeig Skrevet 4. april 2008 #18 Skrevet 4. april 2008 Trim: Sykkel 20 min. + mageøvelser Frokost: 2 knekkebrød og en liten Biola Lunsj: 2 knekkebrød Middag: Grønnsaksuppe med flatbrød Begynn å spise, jente
mari Skrevet 4. april 2008 #19 Skrevet 4. april 2008 Du spiser virkelig alt for lite!!! ellers så bør du passe på at du ikke trener samme muskel gruppe hverdag, de trenger MINST 48 timer på å restituere seg. Dette for at du skal få best resultat av treningen. Ellers så vil ikke vekten nødvenigvis gå ned hvis du bygger muksler, fordi muskler veier mer enn fett. Jeg veier feks. 65 kg (er 179) og får tilstadighet høre at NÅ må du ikke gå ned mer. Vekten holder seg stabil, men cm. forsvinner ettersom jeg trener mye styrke trening.
Gjest Gjest Skrevet 4. april 2008 #20 Skrevet 4. april 2008 Du kommer til å bryte ned kroppen din med styrkeøvelsene dine om du ikke spiser mer proteiner. Det er ikke noe poeng i å trene styrke om du lever av knekkebrød og grønnsakssuppe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå