Gå til innhold

Candida problemer

Fremhevede innlegg

Gjest Gutt23
Skrevet

Hei alle sammen,

Jeg har slitt med mage problemer i flere år, og i juletider fikk jeg anbefalt soneterapi som behandlings måte mot Candida. Var først noe usikker, men ettersom jeg har prøvd litt av vært gjennom årene så følte jeg at det var vært et forsøk.

Nå noen måneder etter behandling, så har jeg blitt en ny person. :-)

Må takke og bukke, og anbefaler alle og prøve ut soneterapi.

Klinkken jeg har brukt, har skrivet litt om Candida på sine internett sider. Men uansett hvilken klikk du velger så vil jeg absolutt anbefale soneterapi.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Fint at du informerer oss :) Jeg har slitt med mageproblemer i flere år og er nå på desperat jakt etter å finne noe som hjelper. Største problemet mitt er (ekstremt mye) luft, luftsmerter og fordøyelsesproblemer. Og føler at uansett hva jeg spiser (og uansett hva jeg holder meg unna - for tiden det meste), vil ikke problemene gå bort. Fastlegen mener jeg har irritabel tarm.. Men fastleger har stort sett lite kunnskap om dette med mageproblemer så lenge ingenting slår ut på prøvene de tar..

Hva slags symptomer hadde du?

Skrevet
Hei alle sammen,

Jeg har slitt med mage problemer i flere år, og i juletider fikk jeg anbefalt soneterapi som behandlings måte mot Candida. Var først noe usikker, men ettersom jeg har prøvd litt av vært gjennom årene så følte jeg at det var vært et forsøk.

Nå noen måneder etter behandling, så har jeg blitt en ny person. :-)

Må takke og bukke, og anbefaler alle og prøve ut soneterapi.

Klinkken jeg har brukt, har skrivet litt om Candida på sine internett sider. Men uansett hvilken klikk du velger så vil jeg absolutt anbefale soneterapi.

tusen takk for tips!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...