Fru Fomle Skrevet 8. mai 2003 Forfatter #21 Skrevet 8. mai 2003 Oi, det var en flott side!! Skal jammen lese litt der før neste gang vi drar på hyttetur (stort sett da vi spiller kort). Takk skal du ha! Nå fikk jeg noe nyttig ut av denne tråden oxo!
LilleBille Skrevet 8. mai 2003 #22 Skrevet 8. mai 2003 .. da har ikke dagen vært helt bortkastet da... Kanasta (jeg er trassig) er faktisk det eneste kortspillet som "aldri" blir kjedelig.. Og når du først har lært det blir det meste andre litt kjedelig.. Så lykke til... og ha en hyggelig hyttetur
jamie Skrevet 8. mai 2003 #23 Skrevet 8. mai 2003 :o Jeg synes gjesp er et rart ord! :o Busk er rart. :o Vask. :o Pollen. :o Gardin. :o Kurv. :o Høytalere. Jah.. Det var det jeg kom på i denne omgang... :oops: jamie
Gjest Anonymous Skrevet 9. mai 2003 #24 Skrevet 9. mai 2003 Kom forresten på et rart ord til: FORTAU Baktau da? Tastatur er rart
jordbær Skrevet 9. mai 2003 #25 Skrevet 9. mai 2003 Jeg syns hypernervrakustiskediafragmakontravibrasjoner er et rart ord jeg. (Siden berta lengre opp tok mitt ord.. "fortau"
Livets datter Skrevet 9. mai 2003 #26 Skrevet 9. mai 2003 Akalkuli er definitivt et rart ord! (= Fullstendig tap av evne til å mestre matematikkbegreper og/eller regneprosedyrer)
T.J Skrevet 9. mai 2003 #27 Skrevet 9. mai 2003 Jeg synes bøtte er et merkelig ord.. Også ryggsekk.. for ikke å snakke om komlokk (skrives det kumlokk?) :o
jordbær Skrevet 9. mai 2003 #28 Skrevet 9. mai 2003 Jeg synes bøtte er et merkelig ord.. Også ryggsekk.. for ikke å snakke om komlokk (skrives det kumlokk?) :o "kumlokk" ja;) Men disse ordene deres.. De er jo ikke rare.. En sekk er en sekk. Og en sekk for ryggen blir ryggsekk. Samme med f.eks. kumlokk. Det er et lokk til en kum... kumlokk..
aline Skrevet 9. mai 2003 #29 Skrevet 9. mai 2003 Bøgballe!!!DET er ett rart ord, selv om det vel ikke egentlig er ett "ord", men ett navn på en landbruksmaskin.... (teller kanskje ikke det..) Eller offentlig.... også ett rart ord synes jeg.
T.J Skrevet 9. mai 2003 #30 Skrevet 9. mai 2003 Ja det var kanskje vanlige ord.. Men hva med boms? Jeg husker da jeg var lita og falt ned, så sa mamma "bomsideisi" eller "voppsideisi"..
@lfa Skrevet 9. mai 2003 #31 Skrevet 9. mai 2003 Jeg husker da jeg var lita og falt ned, så sa mamma "bomsideisi" eller "voppsideisi".. Jeg er vant til at "bomsideisi" betyr ei som er litt fyldig...
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2003 #32 Skrevet 10. mai 2003 Jeg husker da jeg var lita og falt ned, så sa mamma "bomsideisi" eller "voppsideisi".. Hehe... voppsideisi... Det sier Hugh Grants rollefigur når han ikke klarer å klatre over gjerdet i Notting Hill også
LilleBille Skrevet 12. mai 2003 #33 Skrevet 12. mai 2003 Når jeg var liten sa mormoren min "oppsideisi" - for at jeg skulle reise meg opp hvis jeg ramlet... (så hun var før ute hen HG....- for hun ville vært mye over hundre år nå..)
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2016 #35 Skrevet 24. oktober 2016 Ingen ord er rarere enn pjekkert Anonymkode: a8605...300
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå