momo Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Lurer på om det er flere som har opplevd det. Mine pupper har alltid vært normale i str og fine. Men nå etter barn nummer to så er de blitt tomme og flate. Er helt flate øverst også er det bittelitt nederst, er jo ikke mye pent med tomme pupper. Synes jo det er rart de har blitt sånn nå, med barn nummer 1 amma jeg i 9 mnd og de var like flotte etterpå. Så med barn nummer to amma jeg bare i 2 mnd og de ble tomme etterpå. Og dere som har opplved det samme har dere gjort noe med det eller vurdert og gjøre noe med det. Selv vurderer jeg og fylle de opp igjen med silikon, men er ikke helt sikker, så skal ta meg god tid til og bestemme meg for hva jeg gjør.
Saeria Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Det har skjedd med begge mine søstre. De et tomme øverst og så er det innhold nederst. Som en vrengt bukselomme med femmere i som hun ene sa. Min yngste søster kunne godt tenkt seg implantater, men hun ble så brystfager under første graviditet at enten må hun har virkelig store innlegg, noe som ikke kler en nett kropp, eller løft i tillegg til moderate innlegg. Det har ikke blitt til at hun har operert. Det har stått litt på pengene og det faktum at de ektra kronene hun har hatt til overs har gått til hus og barn. Hun eldste har ikke så mye heng. Hun har heller ikke vurdert silikon.
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Lurer på om det er flere som har opplevd det. Mine pupper har alltid vært normale i str og fine. Men nå etter barn nummer to så er de blitt tomme og flate. Er helt flate øverst også er det bittelitt nederst, er jo ikke mye pent med tomme pupper. Synes jo det er rart de har blitt sånn nå, med barn nummer 1 amma jeg i 9 mnd og de var like flotte etterpå. Så med barn nummer to amma jeg bare i 2 mnd og de ble tomme etterpå. Og dere som har opplved det samme har dere gjort noe med det eller vurdert og gjøre noe med det. Selv vurderer jeg og fylle de opp igjen med silikon, men er ikke helt sikker, så skal ta meg god tid til og bestemme meg for hva jeg gjør.
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Opplevde å gå fra C-cup til DD etter at jeg fikk barn.
Gjest Gjest_Chanell_* Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 Jeg har fått større pupper etter at jeg fikk barn, har to barn. Det første året etter endt amming så var det litt lite innhold. Men etter hvert så økte volumet i puppene så de ble fyldigere, de henger litt mere enn før, men det er ikke mye, slikt kommer jo med alderen også. Jeg er faktisk mere fornøydmed puppene mine nå enn da jeg var 18 år, å jeg har gått opp en til to cup størrelser. Så det kan gå den rette veien også for noen.
theamoren Skrevet 9. april 2008 #6 Skrevet 9. april 2008 jeg mistet puppene etter jeg fikk barn. hadde liten a-cup fra før da!. så og si ingenting. Men etter jeg fikk mitt første barn ble det helt katastrofalt.!! de ble ganske store når jeg ammet, men etter det ble de verre enn før jeg ble gravid! Jeg har tatt silikon. og fikk omtrent et nytt liv
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2008 #7 Skrevet 9. april 2008 Mine ble helt tomme etter ammingen av 2 barn. Det var ikke noe særlig heng, men at de rett og slett ble tomme. Jeg la inn silikon, og er kjempe fornøyd!! Men jeg la inn anatomiske proteser, og fikk dermed ikke den helt runde formen på dem. De ser og kjennes veldig naturlige ut. jeg har aldri angret, og hadde gladelig gjort det igjen
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2008 #8 Skrevet 10. april 2008 Lurer på om det er flere som har opplevd det. Mine pupper har alltid vært normale i str og fine. Men nå etter barn nummer to så er de blitt tomme og flate. Er helt flate øverst også er det bittelitt nederst, er jo ikke mye pent med tomme pupper. Synes jo det er rart de har blitt sånn nå, med barn nummer 1 amma jeg i 9 mnd og de var like flotte etterpå. Så med barn nummer to amma jeg bare i 2 mnd og de ble tomme etterpå. Og dere som har opplved det samme har dere gjort noe med det eller vurdert og gjøre noe med det. Selv vurderer jeg og fylle de opp igjen med silikon, men er ikke helt sikker, så skal ta meg god tid til og bestemme meg for hva jeg gjør.
momo Skrevet 11. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 11. april 2008 Tusen takk for svar! Er ikke så mye heng hos meg heller. Jeg får nok bare bruke tiden til hjelp om hva jeg ønsker. Skal jeg ta silikon blir det uansett bare for og fylle de opp igjen og få de til og se normal str ut. Har virkelig ikke behov for enorme pupper. Fikk det etter sist fødsel og synte det var slitsomt med enorme pupper. Men greit og ha pupper og.
Gjest vimselot Skrevet 12. april 2008 #10 Skrevet 12. april 2008 Jeg opplevde ingen merkbar endring, fikk barn tidlig men vet ikke om ung alder har noe med det å gjøre. Det hjelper å trene, armhevninger f.eks. Bryr meg ikke så mye om puppene, de er greie nok selv om de ikke er perfekte og det holder for meg at de er følsomme og gode å ta på. Jukser litt med pushup-bh og ingen menn har klaget.
Gjest Casey Skrevet 12. april 2008 #11 Skrevet 12. april 2008 (endret) Jennifer Lopez sa i et intervju at hun ikke ville amme deres nyfødte tvillinger. De begynner på flaskemelk fra dag en. Det er et valg enhver må ta for seg. Amming kan i mange tilfeller føre til stygge pupper. Endret 12. april 2008 av Casey
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå