Gå til innhold

Vinglasseksperter!

Fremhevede innlegg

Gjest Helen Parr
Skrevet

Vi skal kjøpe vinglass til hytta, og ønsker å ha så få modeller som mulig. Hvilken form skal vi kjøpe for at det skal kunne brukes til mest mulig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har brukt noen hvitvinsglass fra Duka. Den typen som er lik vanlig rødvinsglass bare litt mindre (ikke de høye smale som egentlig er til musserende vin). Størrelsen er fin og passer egentlig til alt.

Gjest Faerie
Skrevet

Vi kjøpte engang noen vinglass på en vingård i Frankrike. Disse ble beskrevet som "omni"glass. De ser ut som litt små rødvinsglass.

Gjest Faerie
Skrevet

If your budget, available cabinet space or desire for simplicity limit your wine glass and stemware collection to a single size, a number of producers have made all purpose designs. Most all-purpose wine glass designs are attractive and relatively inexpensive. Kilde

Hvis du søker på all-purpose wine glass så finner du flere eksempler.

Skrevet

Vi bruker disse til hverdags både på hytta og hjemme. De er store og har høy stett, og funker like bra til rødvin som til hvitvin. (Men du må jo ha egne shampisglass da - hvis dere ikke satster på sugerør, da? :lur:

Gjest Helen Parr
Skrevet

Takk for svar! :)

Her satser vi på all-purpose wine glass og sugerør. :lur:

Skrevet
Takk for svar! :)

Her satser vi på all-purpose wine glass og sugerør. :lur:

Hytte eller ikke hytte, det må bli Riedel

Skrevet
Hytte eller ikke hytte, det må bli Riedel

Jeg har også Riedel hjemme, men jeg har knust flere under oppvask - og da blir jeg så lei meg! : :gråte: Men jeg er enig i at Riedelglassene er helt fantastiske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...