Gå til innhold

Kva spelte du sist?


Gjest Hollow

Anbefalte innlegg

Gjest Spadamen

Eg er nettopp ferdig med Fahrenheit til PS2. Syns det var ganske bra. Spennande historie som gjorde det vanskeleg å legge frå seg kontrollen. Men kontrollane og kameravinklane kunne jobbe mot deg til tider. Knapptrykkinga kunne og bli litt ensformig. Men absolutt verdt det =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kermit

Holder på med Silent Hill 3 til pc. Sitter fast i en boss-fight fordi jeg har sløsa bort for mange first aid sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste jeg spilte var et sånn hidden object spill på PC. Agatha Christie - Death on the Nile...

På ps2 har jeg fått tak i alle sonic-spillene som var til sega så det er det det går i der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg spilte var Final Fantasy III på DS i går. Det siste spillet jeg fullførte var Final Fantasy XII: Revenant Wings på DS. Geniale spill begge to. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist så spilte jeg faktisk monopol med sønnen min. Han vant :rodme:

Ellers så bokset vi og spilte tennis som galne på Wii :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siste spill jeg spilte 'gjennom' var Neverwinter Nights 2. Men av og på spiller jeg jevnt HoMM V, Civ4 og Age of Empires3, og kanskje Galactiv Civilizations2 også.

Jeg bruker spilling for å koble av da jeg jobber mye (dvs med studiene), enkel måte å glemme alt :-D

Savner faktisk Neverwinter nights nå, lei av alle de spillene jeg har, jeg har hatt dem for en stund nå allerede.

edit: ser jeg hadde nedgradert Civ til Civ3.. :)

Endret av mrs_bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte på Oblivion, men ble så skuffet at jeg bare droppet det.. :grine:

Hvorfor likte du ikke Oblivion? Er det beste spillet jeg har spilt noen gang ;) Likte så godt friheten med å kunne gå akkurat hvor jeg ville og bestemme selv når jeg skulle gjøre ting.

Akkurat nå spiller jeg Lost Odessey, og liker det veldig godt også :)

Endret av ingefær
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor likte du ikke Oblivion? Er det beste spillet jeg har spilt noen gang ;) Likte så godt friheten med å kunne gå akkurat hvor jeg ville og bestemme selv når jeg skulle gjøre ting.

Forhåpningene var nok for høye, Oblivion fikk 6 i terningkast både på dagbladet og vg, og var kalt "Tidenes rollespill", når i realiteten viset det seg å være full av bugs og med utrolig dårlig AI. Altså, hvis ikke jeg forventet så mye, og hvis jeg aldri hadde spilt et annet RPG spill før, så ville jeg nok likt det, jeg òg.

Ellers, for oss RPG-elskere, sinnssyk bra grafikk er nesten det eneste som er vellykket i det spillet. Men med så mange irritasjons momenter, syntes jeg ikke det var verdt å spille det bare for grafikken sin skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Psychonauts. Utrolig kult spill fra samme mannen som laget blant annet Grim Fandango, Full Throttle, Day of the Tentacle og de to første Monkey Island-spillene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...