Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, er det noen som vet av gode hjemmesider for danske møbelbutikker?

Jeg har forsøkt å søke på nettet, men jeg finner ikke noen spesifikke butikker. Mulig jeg er ei sinke på nettet.

Men kanskje noen har noen tips?

Vi skal til Danmark for å kjøpe møbler til det nye huset vårt da det er mer å finne der, og vi har mulighet til å hente bil med henger slik at vi får det med oss på enkelt vis.

Trenger derfor å kikke litt på forhånd så jeg vet hvor jeg skal dra... Noen som har gjort det samme?

Videoannonse
Annonse
Gjest Helen Parr
Skrevet

Vi har handlet en del på Haungaard, som holder til i Hjørring og Brønderslev. Vi kikket i butikken, bestilte da vi kom hjem, og fikk det tilsendt fra Danmark.

God service og veldig mye fint, typisk dansk klassisk design.

Gjest Gjest
Skrevet

Takk, Helen!

Skal kikke innom der :)

Vi har til nå handlet to peisinnsatser og alle spottene i huset i Danmark og har vel spart ca 20 000 på det :)

Gjest Helen Parr
Skrevet

Forresten, her er en side som er verdt å kikke på. Jeg hadde en forespørsel på en sofa en gang, og det virket som de hadde bred erfaring med å sende til Norge.

Dette er imidlertid en forretning for brukte ting.

Skrevet

Liker godt Ilva butikkene. De har i København og Århus. Moderne møbler til "nesten" IKEA priser :o)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg ser sidene dine var ikke helt mainstream-butikker helen... Men liker stilen din kjempegodt!

Tror nok de møblene der er samleobjekter vi må ta etterhvert. Nå må vi innrede et 200kvm stort hus så vi trenger spesielle men greit prisede møbler.....

Men supre tips!

TS

Skrevet
Forresten, her er en side som er verdt å kikke på. Jeg hadde en forespørsel på en sofa en gang, og det virket som de hadde bred erfaring med å sende til Norge.

Dette er imidlertid en forretning for brukte ting.

DEN må i favoritter!! :)

Gjest Gjest
Skrevet

Flere tips?

Jeg tar i mot alt med stor takk :)

Sitter og søker, men jeg blir så oppgitt, så om noen har vært på noen butikker som er fine må dere si i fra :)

• 4 måneder senere...
Gjest Gjest_sonja_*
Skrevet

noen med erfaringer på nettkjøp fra http://lagersalgforresten.dk

her er billige møbler , billig frakt - kun forskuddsbetaling ...

flotte møbler til perle pris ...

• 4 uker senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...