Gjest ~Milla~ Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Hjelper en veninne med bryllupforbredelser og de skal ha bordkortene på en eller annen måte festet til vinglassene/glassene, har sett noen har brukt små metall klyper, ligner en miniversjon av klesklyper.. Skulle hatt det i fargene blå eller sølv. Noen som vet om en kan få kjøpt det på nettet?
Gjest Gjest_tittin_* Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Hjelper en veninne med bryllupforbredelser og de skal ha bordkortene på en eller annen måte festet til vinglassene/glassene, har sett noen har brukt små metall klyper, ligner en miniversjon av klesklyper.. Skulle hatt det i fargene blå eller sølv. Noen som vet om en kan få kjøpt det på nettet? sjekk www.panduro.no eller div scrap-shops.. Tror noe heter perlehuset e.l? Hvis de ikke er riktig farge, kan dere feste de på en lang tråd på verandaen og spraye de med boksemaling (fra f.eks biltema, kan få matt, metallic, med glitter etc.. MYE billigere enn hobbybutikker) OBS: legg aviser under eller noe, KAN spre seg... Lykke til!:D
Gjest ~Milla~ Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 Takk for tipset Noen som har flere tips? Det er slike jeg er ute etter, men trenger mange så da blir det dyrt.... http://www.bryllupsweb.no/nettbutikk/bordpynt.html#23
Elliebellie Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 (endret) Har kjøpt mine slike i sølv på en hobbybutikk. Betalte 31,- for 10 stk..., så totalt kom det på ca 220,- Ikke så dyrt syns jeg iom at bordkortene i seg selv er så billige (skriver det ut på skriver selv). Endret 30. mars 2008 av Elliebellie
Gjest ~Milla~ Skrevet 30. mars 2008 #5 Skrevet 30. mars 2008 Oki.... fant de ikke på panduro på nettet, men skal ta en titt i butikk en dag....
Gjest Gjest_tittin_* Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 Hjelper en veninne med bryllupforbredelser og de skal ha bordkortene på en eller annen måte festet til vinglassene/glassene, har sett noen har brukt små metall klyper, ligner en miniversjon av klesklyper.. Skulle hatt det i fargene blå eller sølv. Noen som vet om en kan få kjøpt det på nettet? Var innom norli bokhandel idag, hvor de hadde masse scrap-book utstyr, og der hadde de pakker med 50 små, sølvfargede klyper til jeg tror de var 25kr.. Kan hende jeg ikke husker helt rett, men det var i alle fall ingen avskrekkende pris i det hele tatt! 99% sikker på at det garantert var under 50kr for en pakke, for å være på den sikre siden.. Så forøvrig akkurat de samme klypene i en annen butikk etterpå, så de må jo være ganske vanlige blant "scrappe-sortimentet"..
Gjest ~Milla~ Skrevet 1. april 2008 #7 Skrevet 1. april 2008 Ohh takk for tipset, skal sjekke det ut :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå