Filofaxen Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Jeg er en typisk liste-person. Har begynt å tenke på hva jeg skal ha med meg i veska den dagen. Noen som har gode tips?
Lula Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Da jeg giftet meg hadde jeg bare leppestiften min og øyedråper (blir tørr på øynene av linser en lang dag) i veska. Man trenger ikke masse greier den dagen.
Månestraale Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 Godt å høre det er flere som er avhengig av den kjære lista! Jeg leste om hva du skulle ha med deg den dagen i et bryllupsblad jeg fikk av min kjære. Det var sånn som gnagsårplaster (tilfelle rottefelle.), øyedråper, ekstra hårnåler (visst du har det i håret), lipgloss (eller det du har sminka deg med den dagen), tissue. Selvfølgelig alt du finner i "små-format" av disse tingene. Også stod det at det bør være forloveren din som har dette i veska, så slipper du å ha med deg veska di hele tiden! Det er det nye "Ditt Bryllup" utgaven hvor dette står. Kan jo sniktitte i det i butikken kanskje. husker ikke alt på stående fot. - Månestraale
Gjest Alvebruden Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 Pudder, hvis man blir litt blank i panna utover dagen. Greit å ha med seg til fotografen også. Hvis man har satt på negler, så kan det jo være greit å ha med seg litt lim i tilfelle en løsner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå