Gjest Gjest_Silly_* Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 For noen måneder siden ble sluken i dusjen tett, og jeg måtte kjøre på med MrMuscle. Det gikk veldig bra og vannet renner fint gjennom. MEN, den vonde lukten på badet har siden ikke forsvunnet Jeg må ærlig talt si at jeg aner ikke om lukten kommer fra sluken på servanten, eller fra dusjen. Det lukter som råtten medisin, eller noe sånt. Har i flere omganger prøvd med nye runder med MrMuscle og klorin, ikke samtidig, men lukten forsvinner ikke. Norn som har noen tips for åssen jeg skal bli kvitt denne lukten? Alle forslag mottas med takk!
Zarabi Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 vi hadde det samme problemet, kom lukt fra alle sluk og fant ut at hvis vi helte på litt vann på vannuttaket(eller hva det heter) til vaskemaskinen så forsvant lukten... Nå hadde ikke vi vaskemaskin da, så kan være derfor luka kom, vannet bel stående stille i rørene eller no..
Kosemose Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 Hos oss hender det at gulvsluket på vaskerommet går tørr. Når det skjer kommer det vond lukt. Jeg løser dette med å helle et par bøtter vann i sluket slik at det blir vannlås igjen.
LovvLee Skrevet 18. april 2008 #4 Skrevet 18. april 2008 Hvis ikke noe av denne funker, så kan det hende det er noe galt med røret. Var det hos oss en gang, gikk rundt i endeløs råttenkål-stank helt til rørleggeren kom og fikset alt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå