Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Jeg er ei jente i pubertetsalder, og jeg er usikker på min egen seksualitet. Kan dere guide meg så jeg får et naturlig forhold til kropp og seksualitet?
Gjest dude Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Kan du ikke bare akspetere din seksualitet? Uansett hvordan den er... Det er da mye lettere enn å presse seg inn i en liten boks som passer alle andre.
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 Gjør det du har lyst til så lenge det ikke skader noen andre. Tenk gjennom konsekvensene av handlingene dine før du gjør dem, og ikke gjør noe av trass eller fordi du føler at du må. Ikke bare definer deg selv utifra andre. Det er ikke noe som heter 'normalt/unormalt', og det er ikke noe som heter 'alle gjør sånn og sånn', eller 'ingen andre gjør sånn..' Alle er forskjellige og hvis du støter på noen som har problemer med det du liker så bare unngå de. Det finnes interesser av alle mulige slag, og med tanke på at vi er over 6 milliarder mennesker på kloden så er det garantert at det finnes en hel haug som liker og gjør det samme som deg
crien Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 I purberteten får veldig mange tanker og følelser som man ikke helt vet hvordan man skal takle. Dette er følelser som ikke alltid kommer til å være der (Med mindre du faktisk er på vei til å oppdage din egentlige sexuale legning). Det jeg sier er at det er ikke sikkert denne forandringen betyr noe. Men i puberteten er det mange ting som skjer med kroppen og dette kan også "forstyrre" for hvilken seksual legning du tror du har
Lenalena Skrevet 30. mars 2008 #5 Skrevet 30. mars 2008 Hei, Hvis du er usikker så betyr det at du kanske kan elske jenter. Prøv det, test deg selv. Du vil kanhske finne at det er en verden full an ømhet! Lena
SMann Skrevet 31. mars 2008 #6 Skrevet 31. mars 2008 Vet ikke helt hva du er usikker på, om det gjelder legning eller hva? Du sier du er i puberteten. Du er sannsynligvis såpass ung at du bør vente med å ha sex med en partner. Du bør heller konsentrere deg om kjenne din egen kropp best mulig. Bruk hender og dusjstråler eller lignende til oppdagelsesferd på egen kropp. Vent med å ha sex med partner til du er ferdig med puberteten og i "lovlig" alder. Om du forelsker deg i en kvinne eller mann, følg dine egne lyster fremfor hva som er akseptert hjemme eller i vennegjeng.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå