Gå til innhold

Madrass-valg til stor barneseng

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja hvilken type madrass bør jeg gå for?

Har kjøpt HEMNES Ikea-sengen og målene på madrass er 80x200cm.

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/50080315

Men det finnes jo et hav av alternativer å velge mellom på www.ikea.no

Bør jeg gå for springfjærmadrasss, rammemadrass el. polyetermadrass? :roll:

Takknemlig for tips :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen råd? :roll:

Skrevet

Da lillesøsteren min fikk stor seng fikk hun en skikkelig springfjærmadrass. Mamma så på dette som en god investering, søsteren min kan ha den samme madrassen lenge og den er god å ligge på (i forhold til skumgummimadrasser).

Om du kjøper en tynn overmadrass i tillegg kan denne (eller trekket til den) lett hives i maskinen om barnet skulle være uheldig. Dessuten varer madrassen enda lenger med en overmadrass.

Skrevet
Da lillesøsteren min fikk stor seng fikk hun en skikkelig springfjærmadrass. Mamma så på dette som en god investering, søsteren min kan ha den samme madrassen lenge og den er god å ligge på (i forhold til skumgummimadrasser).

Om du kjøper en tynn overmadrass i tillegg kan denne (eller trekket til den) lett hives i maskinen om barnet skulle være uheldig. Dessuten varer madrassen enda lenger med en overmadrass.

Sånn har vi gjort også. Begge gutta våre har skikkelig springfjærmadrass med overmadrass. De små skal også ligge godt. :)

Skrevet

Høres fornuftig ut - og har jo tisselaken under overmadrassen :)

Da var det bare å bestemme seg for prisklasse, for de koster alt fra 1300 kr til 3000 kr....???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...