Gå til innhold

coda og mannen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liiiten oppdatering: Det har fremdeles ikke skjedd noe, men jeg har murringer i magen :frustrert: .

Håpet er at det er annerledes murringer, siden jeg for første gang har hatt dem i en hel uke før mens. Når jeg kjenner slik som nå, pleier den å komme i løpet av kort tid (et par timer). Magen var helt fin i går kveld og kjente heller ikke noe i formiddag, derfor blir jeg skeptisk likevel.

Jaja. Den som lever får se!

Skrevet

Nysgjerrig :sjenert:

Har ikke gitt opp håpet helt ennå :tommelsmil:

Skrevet

Tja - hva skal jeg si? Mensen er ikke kommet, men testen var negativ. Jeg vet ikke hva jeg skal tro...

Får oppdatere igjen så snart jeg vet noe mer.

Skrevet

Jeg vet hva jeg velger å tro :Nikke:

Du produserer nok bare HCG sent :Nikke:

Fortsetter å krysse for deg jeg!! Kanskje det blir positiv test i begynnelsen av neste uke :tommelsmil:

Ønsker deg god helg og en fortreffelig:kose:

Skrevet

Takk for kryssing, Bizzy! Foreløpig hjelper det, det har ikke skjedd noenting siden sist.

Hva heter det: Ingen nyheter er gode nyheter... :ler:

Jeg skylder på at jeg tok en QR-test, det skulle nok vært en CB... :sjarmor:

Skrevet
Hva heter det: Ingen nyheter er gode nyheter... :ler:  

Jeg skylder på at jeg tok en QR-test, det skulle nok vært en CB... :sjarmor:

:Nikke:

:tommelsmil: :tommelsmil: :tommelsmil: :tommelsmil: :tommelsmil: :tommelsmil:

God helg!

Ha en

Skrevet

GOD HELG OG HAPPY 17. MAI :blomst_opp:

Skrevet

God helg og 17.mai til deg - og så kan eg love at eg kjem til å fylgje med her for å sjå korleis det går - kryssar fingrar og knepper hendene og alt! :wink:

Skrevet

Hvordan går det her da?

2 blå eller mensen?

Eller lever du fortsatt i spenning :wink:

Skrevet

Venter i spenning på oppdatering :)

Skrevet

Har dårlig samvittighet for at jeg ikke har oppdatert noe her...takk for omtanke!

Mensen kom fredag kveld, akkurat i det vi fikk masse besøk inn dørene. Jeg ble plutselig veeldig opptatt med matlaging på kjøkkenet - men det gikk greit. Hadde brukt dagen til å innstille meg på det, så nå ser vi bare frem til neste mulighet.

Har hatt en strålende helg, var på mange visninger der vi har lyst til å flytte. Fant ikke noe interessant, men har i alle fall fått lån i banken! De var mer enn interesserte i å ha oss som kunder :). Så nå er det plutselig mer virkelig, nå kan vi rett og slett legge inn bud på vårt første, egeneide hjem så snart vi finner noe.

Fikk også sett nevøene og niesen min i barnetog for første gang siden de begynte på skolen. Har feiret 17. mai der jeg har bodd de siste fem årene, så det var moro å være hjemme. Traff mange venner, ble litt vel mye rangling, var helt skutt når vi kom hjem i går.

Har forøvrig en nydelig dag i dag, har fått speilegg til frokost av mannen, 15 nydelige røde roser og en flott ring.

Jeg har bursdag i dag...

Skrevet

GRATULERER med dagen! :D

Veldig leit at det ikkje gjekk denne gongen - men eg (og alle her inne, er eg sikker på!) kryssar fingrar og alt for neste gong!

Skrevet

Gratulerer meg dagen!!!

:danse::klappe::danse:

Så dumt at mensen kom da :trøste:

(Hint: Oppdater IKM mai-tråden)

Klem fra Murmel!

:klem:

Skrevet

Uff så teit med besøket :evil:

Grattis med dagen på etterskudd...

Skrevet

Takker og neier! Hyggelig med hilsener. Hadde en nydelig bursdag, mannen slo virkelig til!

Ellers blir det ikke så mange oppdateringer for tiden. Sitter på ISDN-linje hjemme, teller kroner mens jeg sitter på nettet og merker blodtrykket stiger mens jeg venter på at sidene skal laste :ler: .

Akkurat nå er jeg sigen, sliten og sliter heftig med motivasjonen. To grunner:

1. Skal levere fem oppgaver fredag i studiet jeg forsøker å ta. Har kommet halvveis på to av dem, det er ganske mye arbeid med hver. Hvordan i alle dager jeg skal rekke det? Nei, det spør jeg meg også om. Har hatt fullstendig skrivesperre, det har gått uendelig tregt siden jeg begynte for et par dager siden. I dag har jeg fillern meg ikke gjort en ting. Jeg pleier å være ganske kjapp på oppgaver, men dette er jo håpløst. Burde lagt meg, men vil gi C.S. Lewis en sjanse til...

2. Eggløsning...gjør meg ikke i noe godt humør. Mannen skal levere sin store oppgave over helgen, og er bare interessert i å legge seg tidlig, stå opp tidlig, jobbe, jobbe - og jeg skjønner ham så godt. Han sliter også med motivasjon, mangler bare den siste, kjedelige biten. Men jeg er ikke akkurat blid og glad for tiden...

Det hjelper nok til helgen, da skal jeg endelig få tatt oppvasken, klesvasken, plantene, støvet, lage middag...og rett og slett varte opp mannen i innspurten.

Vi reiser muligens avgårde på visning like over helgen. Stønn, fem-seks visninger og jeg er lei allerede..... :oops: Fant nemlig drømmehuset i forrige uke, helt perfekt. Men det gikk 160.000 over takst - aaaalt for mye for oss. Så nå er det bare å sette i gang igjen, men jeg har litt problemer med å få opp motivasjonen og entusiasmen. Jaja, det kan jo tenkes at dette huset er perfekt, og dessuten er vi råheldige som har familie som tråkker rundt på visninger for å luke ut det som ikke er verdt å ha - slik at vi slipper å reise så langt hver evige gang.

NUH! må jeg virkelig jobbe, eller jumpe i loppekassa. Dette fører jo ingensteds hen.

Skrevet

Hei Coda!

Vil bare ønske deg lykke til med oppgavene! Holder på med et kurs selv ved siden av jobben, så jeg vet hvordan det er. Jeg begynner å komme litt på etterskudd nå, hvor pokker ble det av motivasjonen??

Vi er forresten også husletere! Det forrige vi kikket på gikk for 300 000 over prisantydning!! Det er jo helt sykt!! Vi får bare krysse fingrene for at drømmehuset dukker opp til ok pris, og at ingen andre er interessert... Og at vi snart kan juble over graviditet begge to! :-)

Skrevet

Takk for oppmuntringen, Engel! Det hjelper virkelig - til tross for at jeg akkurat oppdaget at jeg mangler et par essensielle bøker (så godt har jeg planlagt dette studiet...).

Det ordner seg alltid - forventer ikke mye søvn i natt, men det har jeg jo lagt opp til selv, så jeg har ikke lov til å klage. Sutre derimot... :ler: Nærmer meg slutten på tre av oppgavene, mangler bare bittelitt pensum (som jeg trenger bøker til som jeg ikke har). På denne tiden i morgen er jeg nok ikke i kontakt med bakken på stressnivå, men om 26 timer har jeg tilnærmet sommerferie. Det føles i alle fall slik, selv om jeg er i jobb. Da skal jeg bare lese korrektur på mannens "lille" oppgave, men det er bare kos. Tror ikke han synes det blir kos, jeg har en tendens til å være vel streng... Jeg er typen som kommenterer skrivefeil i avisen og irriterer meg over hva folk får seg til å si på TV og i radio.

Derfor skal jeg benytte anledningen til å rette opp en egen feil med en gang: Jeg har lært meg til å si takst, men det heter jo selvfølgelig prisantydning. Prisantydning, prisantydning!

Back to work, baby!

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Gratulerer med veldig overstått bursdag :gratulerer: Bedre seint enn aldri vettu! :ler2:

Skrevet

Takk og takk, Hulderjenta! Ikke så nøye om en ikke treffer på dato, det bryr meg virkelig midt på ryggen. Det viktigste var at du la igjen så koselig hilsen!

Tja. Hvis jeg klarer å bli ferdig med oppgavene, fortjener jeg ett eller annet stort. Regner med at jeg kommer til å møte på mannen i morgen tidlig når han står opp....skrivekløen har ikke akkurat tatt meg i dag heller. Det vil si, jeg kjenner den kommer krypende nå. Det er bare litt sent, den kunne godt ha kommet i går en gang :ler: . Jaja, egentlig er det litt deilig å sitte på natten og jobbe. Helt stille i huset, klassisk musikk på ørene innimellom, helt mørkt ute, ingenting moro på TV, krysse ut etterhvert som jeg blir ferdig med saker og ting (dersom jeg noen gang blir ferdig, som sagt).

Såh - 12 timer og 35 minutter til deadline!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...