Gå til innhold

coda og mannen

Anbefalte innlegg

Skrevet

...forsøke å få til...

Skrevet

...denne generelt idiotiske dagen...

Skrevet

...nemlig å endelig, etter tre år...

Skrevet

...få en bekreftelse på det jeg alt vet...

Skrevet

...jeg er en superaktiv bruker!! :sjarmor:

Skrevet

:ler:

jag har saknat dina uppdateringar... i dag behövde jag visst inte sakna mycket...

visst är det surt när vissa gnäller hur svårt de har det och hur jobbigt det är - när man själv kämpar i värre motgångar.

klem

Skrevet

Hei på deg, og takk for sist! :)

Gratulerer som superaktiv, forresten! :ler:

Håpar dagen i dag er langt betre enn gårsdagen, og at draumen dykkar snart går i oppfylling!

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Hei Coda! Ville bare legge igjen noen ord for å ønske deg god helg! :D

Sur på en venninne som ikke har gjort noe for å fortjene det, bortsett fra å sende meg meldinger konstant om mirakelet i magen - i dag var det ultralydbilder på nett som var budskapet. Fint for henne, men jeg orker ikke høre på hvor vanskelig det var for dem at det tok hele fire måneder å ha en baby i boks...

Og jeg vet akkurat hva du mener - du har lov å bli litt sur inni deg... Jeg har nettop blåst ut frustrasjon om akkurat det samme i min dagbok...

:trøste:

:klem: fra Hulderjenta

Skrevet

Hei Coda!

Skjønner godt irritasjon og frustrasjo over venner som ikke helt tenker seg om..... Har flere selv som syns de har forsøkt og slitt veldig til tross for at de har fått klaff før det har gått et halvt år... De uttaler seg om ting de ikke helt klarer å sette seg inn i :evil:

Og å komme med utsagn om at man ønsker at det hadde vært vanskelig :o Rett og slett dårlig gjort overfor de som faktisk sliter... Imponert over at du klarer å ikke si noe da jeg....

Hmm, ble visst litt engasjert jeg :oops:

Har i allefall full forståelse for reaksjonen din :klem:

Ønsker deg en flott helg :kose:

Skrevet

Oi, så hyggelig med mye besøk!

Grunnen til at jeg biter meg i det er ganske enkel, Bizzy. Mannen vil ikke si noe til noen om at vi prøver, og det må jeg respektere. Han er egentlig litt frustrert over at det glapp ut til våre beste venner - men hva kunne jeg gjøre da, når hun spurte rett ut? Han synes det legger ekstra press på at noen vet.

Derfor må jeg bare holde kjeft, og jeg ser jo at han har rett når det gjelder vår situasjon. Men gjett om jeg gleder meg til den dagen det klaffer! Håh, da skal noen få høre det - dersom de spør, da. Dessuten kommenterte mannen i går hvor heldige vi på en måte er, som har opplevd å være på denne siden. Ikke noe moro å være dem som alle prater om fordi de er så opptatt av seg selv og sitt og sine barn, nå vet vi litt om å ta hensyn til andres livssituasjon.

Ellers holder jeg på å bli gal om dagen. Har bare en og en halv dag igjen på jobb!!! - men har litt problemer med å konsentrere meg av en eller annen mystifistisk grunn...

Mannen blir gal av at jeg tolker tegn, jeg prøver å holde kjeft, men så glipper det ut litt likevel... :ler: Jeg mener at det er min kropp, det er ikke han som må kjenne på alle rare signaler kropper gir meg (eller rettere sagt, jeg håper at kroppen gir meg).

Såh: Jeg har fått uren hud (men det kan jo likesågodt skyldes alle kiloene med amerikansk godteri...), konstant mensmurring i magen, som om mensen kommer straksens hele tiden, må mye på do (men det kan skyldes at det er varmt, og jeg drikker mye), trøtt (men det er nok bare vanlig vårslapphet, etter elleve timer i sengen natt til lørdag var jeg nesten som før...).

Fredag er den store dagen - dersom jeg klarer å holde meg så lenge...

Skrevet
Dagen i dag har ikke vart så lenge, men hvilken opptur! Jeg har en jobb som jeg har lurt på å kutte ut i nærmere et halvt år. Føler meg mer som en belastning enn til nytte, lurer på om jeg rett og slett har tatt helt feil i valg av yrke. Etter jul har jeg kommet hjem fra jobb hver dag, helt utslitt, lei meg, vurdert sykemelding.

Men de siste dagene har ting begynt å snu. Jeg har klart å produsere mer, og fått gode tilbakemeldinger på det jeg har gjort.

Dagen i dag begynte med god tilbakemelding på gårsdagens innsats. De har det vært langt imellom.

Fortsatte med fjorårets resultatregnskap, som var det beste på lenge. Det innebærer at stillingen min, som ble opprettet for to år siden, ikke har tappet denne lille bedriften, snarere tvert i mot.

Den tredje oppmuntringen: fikk kake og klem av en "kunde" som kom innom på kontoret og var så fornøyd med jobben min! Første gang!

Den fjerde: Jeg, som har vært så sikker på at jeg har gjort så enormt lite, fikk det svart på hvitt: i følge stillingsprosenten min viser statistikken at jeg gjør nøyaktig like mye som de andre....

...skrev jeg for et år og to dager siden. I dag er det siste dag på jobb....året i mellom disse dagene har vært preget av mange bølgedaler jobbmessig.

Har fått blomster, kake og en fantastisk håndlaget ring fra en lokal kunstner. Alle stakk innom, koselig! Det er faktisk litt trist å slutte, selv om mesteparten av meg synes det er deilig.

Dessuten er det dag 25 Det er ett år og fire dager siden jeg opprettet dagboken, ett år og seks dager siden jeg sluttet på pillene. Rart. Lurer på hva jeg hadde tenkt dersom jeg hadde visst at vi på mange måter står på stedet hvil enda.

Har fremdeles en del tegn, det er fullstendig uvanlig til meg å være å ha mensmurringer i over en uke før mens. Dessuten har jeg uvanlig uren hud, SÅ mye godteri har jeg vel ikke spist i det siste...

Nå skal jeg benytte meg av den halve fridagen min, jeg stikker rett og slett hjem for å vaske klær!!

Skrevet

Hørtes ut som en flott avsluttning på jobben!

Ville bare gi den en klem :klem2: og si at jeg krysser fingrene for deg, og håper testen var blendahvit pga tidlig testing :tommelsmil:

:kose:

Skrevet

IKM i dag?!?

Hvordan går det???

:tommelsmil: Krysser fingrene for deg!

:klem:

Skrevet

Takk for hilsner og kryssing!

Er ikke IKM i dag, det er ikke før i morgen/fredag. Venter til fredag med å teste neste gang... Har fått ytterligere flere kviser, men mangler alle andre tegn. Trodde ikke jeg hadde spist så mye godteri...og pleier sjelden ha uren hud. Men det vil vise seg. (Håper at jeg høres mer avslappet ut enn jeg føler meg...)

Joda, Bizzy, det var forsåvidt koselig, men hadde håpet at sjefen ville ta seg bittelitt sammen og si et ord eller to, samme om det bare var klisjeer. Men neida, den mannen må ha skrekk for å si hyggelige ting, det var bare overrekkelse av blomster og that's it. Jeg bærer ikke noe som helst nag, det tjener verken jeg eller andre på.

Skrevet

Har ikke skjedd noe ennå...

Stolt av meg selv som klarte å la være å teste i dag, selv om det er dag 27 og syklusen har variert mellom 27 og 28 dager... Prøver å ikke få for høye forhåpninger, men klarer ikke la være likevel :-? . Kommer tilbake med rapport så snart jeg vet noe. Første gang jeg har vært så nervøs for å gå på do... :ler:

Skrevet

All grunn til å være stolt av deg selv!! Det er i allefall jeg hver gang, kremt.. de få gangene jeg klarer å la vær å teste om morgenen ikm :ler:

Venter spent på oppdatering i morgen tidlig jeg :wink:

Har du forresten planlagt mulig test i morgen?

:tommelsmil:

Skrevet

Planlagt og planlagt - det er jo en selvsagt ting å teste i morgen, så alt jeg har planlagt er å sørge for at jeg har en test i skuffen...!!

Mannen ser det ikke helt slik, han mener at "enten så kommer den, eller så kommer den ikke". Test, det kan man ta når mensen har holdt seg borte en to-tre uker... :ler: .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...