Gå til innhold

Jeg er så kåt!

Fremhevede innlegg

Gjest Frk.Uhåndterlig
Skrevet (endret)
Skjønner ikke greien for hvorfor du "Polo" må kommentere inne i en tråd at hun som startet tråden gjerne skulle holdt seg for god til å gjøre nettopp det..... Personlig føler jeg en glede over å kunne lese slike innlegg her inne blant alle dem som faktisk har problemer eller sliter med noe. At hun respekterer sin mann og har det godt med ham seksuelt og faktisk er kåt som bare det må jo kunne sees på som en glede.

Jeg gledet meg i alle tilfeller stort over at du/dere har det så godt trådstarter, og så håper jeg du finner noe som kan hjelpe deg med kåtheten.

Veldig bra svart, det finns dem som tror at vi kvinner ikke kan "forgå" av kåthet men de kvinnene finns - det skal jeg love deg!

De som skriver negativt om det tror jeg er en smule misunnelige....Hva tror du "Buster"?

Jeg har funnet min mann som setter pris på sexuelt samvær omtrent til enhver anledning og vi trives SELVSAGT med det begge to!

Det er værre der bare en i partnerskapet har masse lyst (kvinnen eller mannen)

Spesielt der den ene føler seg ustimulert, gjerne selv om h*n få mye sex...Det må være frustrerende det å ikke bli ordentlig tilfredstilt, selvom vedkommende blir det så blir personen bare tilfredstilt bare der og da, men forblir evig kåt!!!!

Selvsagt finns det de kvinner som vil ha mer etter at mannen har "fått nok"

Det blir bare ikke pratet så høyt om! ;) Det finns faktisk mange av de kvinnene som blir det, dersom dem blir behandlet riktig av mannen - da får dem lyst på en runde til ;)

Endret av Frk.Uhåndterlig
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra innlegg!! Fint å se en trådstart uten de vanlige problemene!! Føler det på samme måten selv. Jeg onanerer og har mye sex men er likevel umettelig om dagen! :rødme:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har vært umettelig i 15 år. :sjarmor:

Jeg er kvinne og har høyere libido enn min mann. Og han som trodde han aldri kunne møte noen som overgikk han. *humre*

Jeg klager ikke. Jeg får det jeg trenger. Men jeg kunne alltids fått enda mer.

Skrevet (endret)

Til Buster, frk.Uhåndterlig, SMann og alle andre som skjønte poenget med tråden min. Av og til må man bare rope ut at livet er herlig og at man er kåt som bare pokker! Selvsagt er det ikke bare rosenrøde skyer bestandig, men jeg er så heldig at jeg har funnet en mann som kan snakke om sex og som er åpen for å eksperimentere og som godtar at jeg er meg.

Veldig bra svart, det finns dem som tror at vi kvinner ikke kan "forgå" av kåthet men de kvinnene finns - det skal jeg love deg!

Veldig bra sagt.

Det er sånn ca sommerfugl ja! Dusjen er hard nok den, men ingen av de to nusser meg, eller holder meg fast ( ) eller sier de elsker meg, og da er de bare dumme og jeg vil ikke snakke med dem mer (eller bruke dem) hvis det er den tonen!

Nettopp... og så er man da på jobb også, og jeg er nokså sikker på at mine høylydte orgasmer ikke blir satt så veldig stor pris på her. Vel er jeg en smule exhibisjonistisk, men man skal jo arbeide her og er avhengig av at folk kan se en i øynene...

Ja, det er vår hos oss og full blomstring, og jeg gleder, gleder, gleder meg til alt vi skal finne på sammen! :love:

Endret av Alice Ayres
Skrevet

Å fy faen, nå ble jeg kåt også. :ler: Må lese mindre KG og jobbe mer.

Skrevet
Å fy faen, nå ble jeg kåt også. :ler: Må lese mindre KG og jobbe mer.

Hihi, er det ikke frustrerende å sitte på jobb og være kåt som bare pokker?

Skrevet
Herre min hatt! Jeg er ikke vært så kåt som dette siden, ja, jeg vet ikke når. :fnise: Alt jeg tenker på er :sengekos: . Hele dagen. På jobb, på tur hjem, hjemme, ute, oppe, nede, under og oppå. Hva skal jeg gjøre? Jeg kan jo ikke bare være hjemme og gnikke på mannen hele dagen. Man må jo jobbe også. Aaaaaaaaaaaaarg!

Tror jeg må finne på et nytt ord, for "frustrasjon" er liksom ikke dekkende. Og ja, jeg får "nok" sex. Vel, tydeligvis ikke nok, men så mye det lar seg gjøre. Men mye vil så absolutt ha mer...

Det er slitsomt og frustrerende.

Jeg ble nettopp sugd så jeg har det derimot bare bra. hehehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...