Gå til innhold

Silikon i Bergen noen?


Bergensjenta

Anbefalte innlegg

heihei =)

noen som har tatt silikon i Bergen? noen steder å anbefale ?

pluss og minus med stedet og slikt?

var på klinikk bergen i dag og han som var der var jeg absolutt ikke fornøyd med... da jeg kom ut i bilen bare rant tårene... ble så skuffet og følte han ikke brydde seg og var utrolig frekk med meg...

noen som har vært andre steder?

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det den som ligger i etasjen over Nesttunsenteret du mener?

Isåfall ville jeg gitt det en sjangs til. Jeg har vært der selv, og er utrolig fornøyd. Har ikke tatt silikon selv, men har en god del venner som har tatt der og alle er veldig fornøyde. Og ikke minst er resultatet kjempebra! Ingen har endt opp med kjempepupper, men akkurat den størrelsen som passer den kroppen de har fra før.

Det var jo synd at du hadde en dårlig opplevelse med legen der, men må si at jeg ikke kjenner meg igjen. Jeg syntes han var veldig flink, dog endel "tørre" vitser/historier.

Man kan jo alltid ha en dårlig dag også hvor man tåler mindre enn ellers, uten at jeg påstår at du er hårsår eller noe.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det den som ligger i etasjen over Nesttunsenteret du mener?

Isåfall ville jeg gitt det en sjangs til. Jeg har vært der selv, og er utrolig fornøyd. Har ikke tatt silikon selv, men har en god del venner som har tatt der og alle er veldig fornøyde. Og ikke minst er resultatet kjempebra! Ingen har endt opp med kjempepupper, men akkurat den størrelsen som passer den kroppen de har fra før.

Det var jo synd at du hadde en dårlig opplevelse med legen der, men må si at jeg ikke kjenner meg igjen. Jeg syntes han var veldig flink, dog endel "tørre" vitser/historier.

Man kan jo alltid ha en dårlig dag også hvor man tåler mindre enn ellers, uten at jeg påstår at du er hårsår eller noe.

Lykke til :)

hmm.. hårsår er jeg nok litt ja... du kommer jo tross alt der og eksponerer deg... viser eg sårbar side.. er jo en grunn til at jeg ville få større bryster... og da syns jeg han skal støtte og ikke nesten le av meg... følte meg sååå utrolig liten.. han var virkelig ikke grei med oss... elendig service...

åsså spurte jeg mange spm som jeg ikke fikk svar på... spurte feks om hvor mye han ville anbefale å ta i , for jeg vet jo ikke hva som ville vært for mye , passelig eller hvilke størrelser det finnes engang... sa han bare " det e opp te deg" så sier jeg at , jada , men hvor mye mente han? for han jobber jo med dette og har erfaring , da bør jo han kunne si hva som ville sett naturlig ut ... eller?

men har bestilt time på fana nå da... håper de er litt mer mennesklig...

takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg har operert både på fana og på nesttun og er tusen ganger mer fornøyd med de på fana medisinske. Både mht legen, resultatet og sykepleierene. Eneste som var bedre på klinikk bergen (eller bergen kirurgiske sykehus som det vel heter) var lokalene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner et par som er kjempefornøyd med FMS. Ta turen innom cee cees dagbok på forumet. Der er det mange jenter fra hele landet som har, eller skal operere.

Det finnes flere steder i Bergen du kan operere. Det anbefales minst 3 konsultasjoner før du bestemmer deg. Se på denne listen her: http://www.gulesider.no/gs/categoryList.c?...kkirurgi+bergen (Noen riksannonsører er med også.)

Endret av Saeria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei:)

tok silikon på klinikk bergen for 8 uker siden på tirsdag! kan absolutt anbefale klinikken. hadde først en konsultasjonstime der jeg snakket med kirurgen. han forklarte om ingrepet og om mulige komplikasjoner (satte pris på at han var ærlig og ikke prøvde å skjule noe, finnes mange pengegriske klinikker der ute). siden jeg har tenkt på dette i mange år trengte jeg ik betenkningstid og bestilte time samme dagen. jeg fikk ført tilbud om operasjonsdag om 2 uker, men pga at jeg hadde ferieplaner gikk det 3 uker før operasjonen. på operasjonsdagen ble jeg godt mottatt av både kirurgen, anestilege (slik dt skrives? :gjeiper: ) og resten av folkene. etter operasjonen fikk jeg mat og kunne reise hjem etter halvannen time. var på sjekk etter 2 dager og etter 1 uke, videre skal jeg tilbake om ett halvt år. er egentlig mye å skrive om dette siden det har vert en stor opplevelse! men var litt trøtt nå, så tror jeg avslutter :Gjesp: men bare å ende meg en pm eller spørre her hvis det er noe du lurer på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Den med lengst erfaring + den hyggeligste i Bergen, er John Nordgaard. Han driver Plastikkirurgisk Institutt ved Lagunen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
heihei =)

noen som har tatt silikon i Bergen? noen steder å anbefale ?

pluss og minus med stedet og slikt?

var på klinikk bergen i dag og han som var der var jeg absolutt ikke fornøyd med... da jeg kom ut i bilen bare rant tårene... ble så skuffet og følte han ikke brydde seg og var utrolig frekk med meg...

noen som har vært andre steder?

klem

Hvem var du hos på Klinikk Bergen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
  • 3 år senere...

De på nesttun tar 32000, kjenner jeg er veldig usikker på hvem jeg skal velge.... Har du tatt, er du fornøyd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

Teres Bergen

Konsultasjon hos kosmetisk sykepleier

GRATIS


Konsultasjon med spesialist i plastisk kirurgi

kr 500



Anonymous poster hash: 996a5...716
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...