Gå til innhold

Hemmelig bryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere får sikkert en fin dag, Pusekatt!

Syns bare jeg må forsvare noen av de som kan bli litt skuffet over ikke å få være med; Det er faktisk en del foreldre som går rundt å gleder seg til å få holde bryllup for barna sine, og da er det jo ikke så rart om de kan bli litt skuffet. Men å bli sure er jo litt drøyt da...

Skrevet

Jeg skjønner hva du mener Engel.

Men! Man kan ikke la det bestemme. Jeg mener at alle foreldre skulle bblitt sjeleglad for at deres barn gifter seg på en slik romantisk og praktisk måte. Det ville være sjofelt å skulle bli sur fordi man selv ikke fikk anledning til å bivåne det hele.

Må innrømme.. :oops:

At vi ville gjerne ha reist til Italia, og giftet oss der. Med våre forlovere. Men at jeg stoppet de planene, pga tanken på "stakkars mamma og svigermor. -de kommer jo til å bli så lei seg.."

Angrer på det nå!

Skrevet
Må innrømme.. :oops:

At vi ville gjerne ha reist til Italia, og giftet oss der. Med våre forlovere. Men at jeg stoppet de planene, pga tanken på "stakkars mamma og svigermor. -de kommer jo til å bli så lei seg.."

Angrer på det nå!

Samtidig kan jo Italia (med eller uten forlovere) være en ypperlig location for fornyelse av ekteskapsløftene om f.eks. 5-10 år?

ELlers er Italia et fantastisk ferieland også :P

Mvh Pusekatt

Skrevet

Felix, vi avlyste bryllup i Mexico av nøyaktig samme grunn! Som en mellomløsning tenkte vi først på å ta med foreldrene våre, men da jeg diskret spurte moren min om hun ikke kunne tenke seg å dra på ferie til feks Mexico eller et annet eksotisk, varmt sted, så fikk jeg beskjed om at det kunne hun absolutt IKKE tenke seg! Jaja... :lol: Det er fortsatt det som er drømmebryllupet, og jeg skulle ønske jeg hadde hjerte til å skuffe moren min og svigers.

Så jeg har full forståelse for dem som velger dette, selv om vi trakk oss!

Skrevet
Samtidig kan jo Italia (med eller uten forlovere) være en ypperlig location for fornyelse av ekteskapsløftene om f.eks. 5-10 år?

ELlers er Italia et fantastisk ferieland også :P

Mvh Pusekatt

Vi elsker Italia, og planlegger nok en tur i juni/juli. Og det blir nok mange fler. Men jeg har ikke så stor tro på "fornying" av ekteskapsløftene. I så fall kan man ta det når man har vært gift i 50 år..

Nei, man gifter seg bare en gang. Vi får gjøre det beste ut av det, her sammen med mamma og svigermor..

Dere kan glede dere til USA!!

Skrevet

Usj, Engel. At vi alltid må tenke på andre før oss selv. Anbefaler ingen andre å gjøre dette, hvis de kan la være -på slik en viktig dag!!

Skrevet

[quote="Felix

Dere kan glede dere til USA!!

Skrevet

Når gifter dere dere? Skal dere til Miami/California? Eller blir det NY bryllup? Las Vegas drive in? :ler: Hi hi Mange muligheter i det landet!! :D

Skrevet

Skulle gjerne ha reist til et eller annet sydhavsland for å gifte meg...

Men forloveden min har mest lyst til å gifte seg her hjemme.. :-?

Så kanskje vi heller kan reise på bryllupsreise til ett eller annet koselig sted...Hvis vi ikke må jobbe oss i hjel...

Ta sjansen mens du har den. Ellers kommer du kanskje til å angre.

Skrevet

Det blir bryllup 4. juli!

Mvh Pusekatt

Skrevet

På USA's nasjonaldag!!?? Oi! :D

Og det er jo ikke lenge til heller..

Skrevet
På USA's nasjonaldag!!?? Oi! :D

Og det er jo ikke lenge til heller..

Det er 8 uker til imorgen :D

Fy flate, tiden går så altfor fort.

Men jeg tror nok det kommer til å bli en helt vanvittig feiring!

Mvh Pusekatt

Gjest Anonymous
Skrevet
Noen droppet til og med gaver har jeg hørt :o Synes det er helt sykt jeg.

Hva er sykt med det??? Jeg gir aldri gaver hvis jeg ikke er bedt. Det er da en selvfølge at et lite bryllup også betyr lite gaver.

Skrevet

Tror det var mer snakk om at man droppet gaver når man var invitert på etterpåfest, men at vielsen hadde foregått tidligere (i all hemmelighet) - fordi man ikke fikk være tilstede under vielsen.

Skrevet

Jeg ville gitt gave uansett til en nære slektning eller venn. Ikke gave kun i bytte mot vielse og fest :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Ah, det er noe annet, ja.

For meg er det sånn at bestemoren min maser som et helv*te om at jeg og sambo MÅ gifte oss (hun maser hver eneste gang vi sees/snakkes, selv om hun vet jeg er drittlei maset), så jeg har nesten lyst til å være ondskapsfull og gifte meg i hemmelighet, for jeg vet hun hadde blitt dritsur dersom hun ble snytt for opplevelsen. Men da kunne jeg bare sagt at "nå er vi gift, sånn som du alltid har mast om". :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...