Gå til innhold

Opphisende å si "han tar meg"?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Cecilie_*
Skrevet

Når en jente snakker om et samleie så sier hun som regel noe sånt som:

"når han tar meg bakfra"

eller

"jeg liker at han tar meg hardt" osv.

For meg virker dette både litt "frekt" og litt "underdanning" på en måte. Blir du kåt av å si dette eller er det helt normalt for dere å si slikt?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

"når han tar meg bakfra"

eller

For meg virker dette både litt "frekt" og litt "underdanning" på en måte. Blir du kåt av å si dette eller er det helt normalt for dere å si slikt?

Sier det for at det er lett og si,synes det hadde hørtes litt feil ut om jeg hadde sagt la meg få stikke penisen i deg bakfra.

Gjest Gjest_Cecilie_*
Skrevet
Sier det for at det er lett og si,synes det hadde hørtes litt feil ut om jeg hadde sagt la meg få stikke penisen i deg bakfra.

Jo men, er det riktig at de "tar" oss hele tiden? Vi er da som regel med på samleiet er vi ikke, og da er det jo ikke slik at de "tar" oss men at vi har sex med de.

Kan sammenliknes med at når vi rir så sier vi som regel "når jeg rir han" og "ikke når jeg tar han" om du skjønner.

Vet ikke, men for meg virker "når han tar meg" mer som noe frekt, noe jeg på en måte ikke rår over selv....

Skrevet

Det er et utrykk.

Hva skulle du ellers sagt ?

" Når jeg lot han få lov å ta meg bakfra"

"Når vi hadde oss i doggy" - den er grei nok

"Når jeg tok han i bakfra" :ler: (kunne ikke la være)

"jeg liker at han tar meg hardt"

vel...

"jeg liker at vi har røff sex" kan du jo si.

men igjen , det er et utrykk/ordlegging som man er blitt vant med.

For meg har det ikke noe med å være underdanig - da må det et helt annet ordforråd til :lur:

Gjest lillelinn
Skrevet

Når han tar meg, så er det bakfra, og når vi knuller så er det forfra. Når jeg sitter på topp, så rir jeg.

Eksen min skulle bestandig "ta meg", og det ble så dumt, for han var en tøffel. Både til vanlig og i senga.

Gjest Gjest_Cecilie_*
Skrevet
Hva skulle du ellers sagt ?

" Når jeg lot han få lov å ta meg bakfra"

Hva med "når han trenger inn i meg bakfra" eller "når vi har samleie bakfra"?

Skjønner jo at det bare er en uttrykksform som du sier, men for meg blir altså "tar" feil når jeg er med på notene......

For meg har det ikke noe med å være underdanig - da må det et helt annet ordforråd til :lur:

Jaha, hva ville du ha sagt da?

Gjest milkyway
Skrevet

Ikke opphissende. Bruker det hele tiden. Men "når han knuller meg bakfra" derimot! Grrr! :-D

Skrevet
Hva med "når han trenger inn i meg bakfra" eller "når vi har samleie bakfra"?

Kunne aldri falt meg inn å si..mest fordi det er ikke slik jeg prater om sex, - samleie og trenger inn.

Men kunne kanskje ha sagt "når vi har oss i doggy" men da må jeg prate med noen som jeg "skjerper språket mitt" sammen med.

Men jeg kan spørre "kan du ikke ta meg litt hardt da?"

Jeg spør ikke om vi skal ha litt røff sex /samleie..

Tror det går mye på ord man vanligvis bruker.

Jaha, hva ville du ha sagt da?

ja..hva ville jeg sagt da...hadde vel mere latt han stå for den praten om hvordan han skulle tatt meg :lur:

og jeg hadde vel bare klart å stønne :ler:

for å si det slik - skulle jeg vært underdanig, så blir det vel av og til de samme ordene, men i andre tonefall. Skjønner??

Og da er det han som tar ja..

skjønner jo hvor du vil hen.

Vi er med på sexen ja, det er av og til like mye vi som tar som dem.

Men når jeg rir så er det jeg - "jeg red han" og han spør "kan du ri meg?"

på en pen måte "jeg tredde meg ned på utstyret hans" ..?

Så ordlyden i det jeg sier opphisser meg ike, men tankene/bildene jeg kan få i hodet når man snakker kan jeg bli opphisset av !!

Gjest Gjest
Skrevet

Angående uttrykksmåter når det gjelder begreper innen sex:

Det mest komiske jeg leser/hører er "koser med meg/seg selv" eller "tar på meg/seg selv".

Hvorfor ikke folk si det rett ut, at de onanerer, at de gnir seg eller at de runker? (å runke er jo snart like utbredt både blant jenter som blant gutter)

Skrevet

"når han tar meg bakfra"

eller

Ja, for meg er det helt naturlig å si det på den måten - når det er det han gjør. Når mannen min tar meg bakfra, tar han meg bakfra. Det er verken forsiktig eller ømt når vi gjør det på den måten. Og, ja, jeg liker at han tar meg hardt. Men når jeg referer til at han tar meg, er det jo fordi det er det han gjør. De gangene han ikke tar meg bakfra, sier jeg selvsagt ikke at han gjør det.

Hvis vi har kjøttkaker til middag sier jeg da ikke at vi har lapskaus?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...