Gå til innhold

Hvite nesten flate "klumper"

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har hatt dette i kanskje to uker nå. Ringte legen nesten med engang jeg oppdaget de, men fikk ikke time før i begynnelsen av april(?) Har googlet mye og kikket her inne og lurer på om kanskje det kan være kjønnsvorter? Det er ca 7-8 stykker av de, kun på de ytre kjønnsleppene. De kan såvidt kjennes men gjør ikke vondt eller klør. De er hvite og ca 1-3 mm i diameter..

Noen som har hatt dette? Eller kan ha en formening? Det kan ikke være sopp?

Takker for alle svar! Veldig nervøs og enda er det en uke til legetime... Så fint hvis noen har noen formening om hva dette kan være:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å nevne at det ikke funker å klemme på de. Da blir det sår. Og de vesker ikke.

Gjest Gjest
Skrevet

Det høres ut som noe jeg hadde for et par uker tilbake. jeg visste at jeg hadde sopp og tenkte kanskje det hadde noe med det å gjøre. Var hos legen og hun sa at det var talgkjertler. De kan dukke opp hvor og når som helst, og går bort av seg selv etter en liten stund.:) hadde mine i kanskje 3-4 uker.

Gjest Gjest
Skrevet

Høres også ut som kjønnsvorter...Har et par av dem selv :( Talgkjertler kan en vel klemme på, og at det kommer litt puss i tillegg..

Skrevet

Det er forresten mulig at det kom litt puss i tillegg til en del blod da jeg klemte, husker ikke og har ikke villet klemme mer på de. Men kan det være vorter forde?

Merker at jeg virkelig håper det er talgkjertler.. Har smørt på canesten krem i tillfelle det kunne være sopp, men de har ikke endret seg etter 3-4 dager hyppig smøring...

Æsj.. slike sjarmerende vorter, er det mye pes?

Skrevet

Høres ut som kjønnsvorter synes vel jeg..

Gjest Gjest
Skrevet

Høres ut som kjønnsvorter.

Øker risikoen for livmorhalskreft, så det er lurt å teste seg for celleforandringer ofte. Du får et middel til å smøre på, og det kan godt hende de forsvinner for godt eller for lang tid, men de kan gjerne komme igjen også. Bryter visst ofte ut ved graviditet. De kan visst også fryses bort, men det er ikke sikkert de forsvinner for godt.

Og så må du tenke deg to ganger om ift sexpartnere og sjekke deg ofte, du smitter når du har utbrudd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...