Gå til innhold

Teoriprøven


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Jeg skal ta teoriprøven på fredag, og lurer på en ting.

Er det sånn at det kan være flere enn ett riktig svar på spørsmålene ?

Og at man får registrert feil for å ikke merke av for evt flere riktige svar ?

Sitter å tar tester på nettet, men har skikkelig dårlig følelse for dette her. Føler ikke at jeg har kontroll på noen ting... HJELP !!!

Stresser nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om det er teorien på bil (klasse B) du skal ta, er det bare et riktig svaralternativ per spørsmål. Du får ha maks syv feil, om jeg husker riktig.

Men det stemmer at før var det slik at det kunne være flere enn et riktig svaralternativ på et spørsmål. Og da fikk en en feil for å ha krysset feil, og en feil fordi en ikke hadde krysset riktig. Dersom du bare lot være å svare på spørsmålet i hele tatt, fikk du bare en feil, for å ikke ha krysset på riktig svaralternativ. Jeg stod på teorien ved å safe på denne måten, hoppet over alle spørsmål jeg var usikker på! :ler:

Tipset er å ta den tiden du trenger. Hopp over alle spørsmål du er usikker på, og gå tilbake til dem etter at du har svart på dem du kan. Du har god tid, utnytt den, ikke føl at du må ut igjen fortest mulig. Og les igjen alle svarene dine, gjerne to ganger, før du godkjenner og leverer inn. Det er veldig lett med slurvefeil!

Jeg føler med deg, jeg leser til motorsykkelteorien selv... Er ikke noe gøy! Du får ha lykke til! Og husk at det er ikke verdens undergang om du stryker første gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...