Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2008 #1 Skrevet 26. mars 2008 Jeg er anonym nå, fordi mannen sniker her inne...(Fy deg) Så; Jeg er litt nysgjerrig...skal mannen deres ha slips eller sløyfe på den store dagen? Jeg tenker at sløyfe er litt kult, siden han har en helt svart dress...men samtidig er slips veldig lekkert og klassisk... (og om han bruker slips, så er morgengave problemet løst.....)
Frey Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 Nå er jeg ferdiggifta, men mannen brukte vest og kravat. Personlig synes jeg det er mer passende for anledningen enn både slips og sløyfe
Gjest Elize Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Jeg er anonym nå, fordi mannen sniker her inne...(Fy deg) Så; Jeg er litt nysgjerrig...skal mannen deres ha slips eller sløyfe på den store dagen? Jeg tenker at sløyfe er litt kult, siden han har en helt svart dress...men samtidig er slips veldig lekkert og klassisk... (og om han bruker slips, så er morgengave problemet løst.....) Morgengaven gis jo ikke før morgenen etter bryllupet....?
Marge Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 Min mann kommer antakelig til å bruke kalvekryss (er det ikke det det heter?) Det er et slags "tørkle" i halsen. Jeg er ikke så glad i sløyfe, og slips bruker han jo alltid ellers når han pynter seg, så synes det er fint med noe annerledes. Men, det kommer jo selvsagt an på dressen hva som passer seg best:)
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 Jeg synes kalvekryss er kjempefint! Synes det er mer feststemt enn slips og sløyfe, og da blir det mer forskjell på brudgommen og andre mannlige gjester. Problemet er bare at min brudgom ikke vil gå med det...
Farhubro Skrevet 29. mars 2008 #6 Skrevet 29. mars 2008 Helt klart sløyfe, når man velger sort dress til bryllup så må man ihvertfall sette prikken over med en sløyfe. Og da er det veldig lekkert med selvknyttende om du ikke kan knyte så kjøper du en ferdig sløyfe og bruker først også bytter man om til selvknyttende utpå kvelden som man da bare henger rundt halsen. Kalvekryss eller plastron som det heter så fint passer seg ikke inn i vanlig dress, ser rart ut. Da må du ha lang dressjakke (Ambasadørjakke), da passer plastron inn i bilde. Slips på brudgommen er fy fy.
Eplekake Skrevet 29. mars 2008 #7 Skrevet 29. mars 2008 Slips!!!! eller hva som helts annet enn sløyfe!!! syns det ser litt fjollete og umandig ut!
Cienna Skrevet 29. mars 2008 #8 Skrevet 29. mars 2008 (endret) Morgengaven gis jo ikke før morgenen etter bryllupet....? En kan vel det? Endret 29. mars 2008 av Cienna
Gjest Piper Skrevet 29. mars 2008 #9 Skrevet 29. mars 2008 Jeg syns du skal overlate den delen til mannen din, for han finner helt sikkert ut hva som passer best for han den dagen. Min mann hadde sjakett, og brukte derfor sløyfe.
Cienna Skrevet 29. mars 2008 #10 Skrevet 29. mars 2008 Men han er hjelpesløs uten meg...jeg skal være med ham når han kjøper dressen...den skal skreddersys, og han stoler ikke på andre enn meg...(sånn er det når du er en dame som har en fordømt god smak!!!! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå