Gå til innhold

Underlivet

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Moi_*
Skrevet

Ja, nå har jeg søkt og lett litt her, og funnet mange gode råd osv. Men det er noen ting jeg lurer på fremdeles. Jeg har da hatt en del problemer med vond lukt i underlivet. Sterk, vond lukt. Og jeg tok første dosen min med lactal i går. Det lukter i og for seg greit nå. Men det jeg lurer på er, hvilken syns dere er ALLER best? Har hørt om så mange; vivag (eller hva den heter), ting som er reseptbelagt, lactal, bioclin osv. Hva er det beste? Og hvilke intimservietter er best? Har hittil brukt asan, både intimsåpe og servietter. Synes såpen gir en deilig, ren følelse nedentil i hvertfall. Men forstyrrer den PH balansen? Fikk en ny serie anbefalt på apoteket i går. Dermica het den.

Dette har vært plagsomt og sjenerende for meg lenge, og det blir ikke akkurat mye spontansex her i gården, når jeg må vaske meg hver gang jeg og samboeren skal ha sex. Synes det er flaut. :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Er du 100% sikker på at du ikke har baktriell vaginose?

Min mening om intimsåper er at de raskt kan ødelegge miljøet i skjeden og jeg vet at mange faktisk får sopp og andre plager av å bruke slike såper i underlivet. Det skal ikke være nødvendig å bruke slike midler - underlivet ditt er selvrensende - det skal ikke være nødvendig å vaske seg så ofte som det kan virke som at du gjør.

Når det er sagt må jeg si at det e r naturlig at det kommer litt lukt fra underlivet.

Jeg oppfordrer deg til å ta en tur til legen. Joda, du tør. :) Legen kan gi deg tips og i tillegg utelukke sykdommer.

Ta vare på kroppen din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...