Gå til innhold

Sokkelskuffer


Frk. Stella

Anbefalte innlegg

Jeg ser at man nå kan få dette tilpasset Ikea-kjøkken. Jeg er en stor fan av alle oppbevaringsmuligheter, men je ghar ikke helt bestemt meg for om jeg synes dette er bare fornuftig og praktisk eller om det vil se "rotete" ut?

Noen meninger?

Noen som har sokkelskuffer - er dere fornøyd? Hva bruker dere dem til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånne er superpraktiske og da vi bygget nytt kjøkken kom det med i tegningene med en gang. e er ikke særlig høye, men det er utrolig hva som går i dem. Nå har ikke vi kjøkken fra IKEA, men dette er jo slikt som tilpasses individuelt, ville jeg tro.

Jeg har en som jeg har ildfaste fat og former i.

En bruker jeg til stekeplater, brødformer og rister (vi har stekeovn oppe på veggen så den har ingen egen skuff).

En er til deler til kjøkkenmaskinen, en til kakeformer og så har vi en til matbokser, sportsflasker og sånn. den siste blir svært mye brukt av toåringen som anser den som "sin" skuff.

Kunne sikkert vært litt mer praktisk i stablinge og fordeling og sånn, men dette var sånn det ble fra starten og da ble det bare sånn. Kunne tenke meg å rydde en til fx brødkurver... hmmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helen Parr
Vi har fra Unoform, og den gangen Arne Munch designet sokkelskuffene var det med tanke på å få plass til en "ølkasse". :)

:ler: Svigerforeldrene mine har Unoform, innkjøpt i Danmark for nesten førti år siden. Der oppbevares øl- og bruskassene i sokkelskuffene. Meget praktisk!

Heldigvis skal de skifte ut kjøkkenet sitt nå, så vi får deres gamle på hytta. Det er imponerende fint etter så mange år i bruk. Dessuten heltre eik - det får man ikke lenger fra Unoform.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...