Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

litt lei den andre tråden her om sex med tjukke jenter. Så vil heller høre hva andre jenter/kvinner mener om å ha sex med tjukke gutter/menn!

få høre nå jenter! :popcorn:

er det no forskjell?

Endret av DAJMI
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest-M-
Skrevet

Ja, jeg har hatt to tjukke menn og to veldig tynne menn. De tjukke var mange ganger bedre i senga enn de to veldig tynne.

Nå spørs det hva du mener med tjukk, da. De jeg var sammen med var ganske kraftige, men ikke feite.

Men jeg liker litt å ta i, og å kjenne at det er litt kropp. De to som var veldig tynne fikk jeg blåmerker på innsiden av lårene etter å ha hatt sex med dem. Hoftebein som gnager og stikker ut, er ikke godt.

Så jeg håper på å finne meg igjen en litt bamsete kjæreste:))

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

En helt klar forskjell er i hvert fall at når det gjelder feite menn (dvs 10 kilo for mye og oppover), så mister jeg helt lysta. Har derfor ingen fysisk erfaring med feite menn. Har fundert på hvordan det må være noen ganger, om man må ha bokmerke for å finne den igjen og om man trenger skjøteledning for å nå frem i misjonæren. Når det gjelder beinete menn, så har jeg samme erfaring som sagt tidligere her, det gnisser i bein til det gjør vondt.

Nei, gutta, det er passe polstring og muskler som gjelder.

• Liker 1
Gjest milkyway
Skrevet

første kjæresten min var en tjukk mann, og jeg merker klart og tydelig forskjellen mellom han og min nåværende tynn mann. Det kommer ikke mageplasklyder mer.

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet
første kjæresten min var en tjukk mann, og jeg merker klart og tydelig forskjellen mellom han og min nåværende tynn mann. Det kommer ikke mageplasklyder mer.

Den var nå litt tynn spør du meg!

Jeg og dama er normalt tynne/tykke,altså midt i mellom,det blir nå klaskelyder både på mage og lår uansett hos oss.

Når jeg tar henne bakfra er det lårene som klasker,i misjonæren er det magen.

• Liker 1
Skrevet

oki, må bare svar, kunne likeså godt svart på sex med tykke kvinner...men nå tok jeg det nå en gang her...

Det er utrolig hva vi må bry oss med da? spiller det noen rolle egentlig. Noen liker de litt runde, og noen liker de litt smale....og uansett form, fysikk, og alle andre litt rare ting vi har over hele kroppen. gjelder det ikke ikke bare å bli elsket å få elske noen. med kropp, hud og hår....har da aldri hørt om at mennesker som trenger mer, eller mindre kjærlighet på bakgrunn av hvordan man ser ut......bare en tankevekker..... :klø:

• Liker 1
Gjest milkyway
Skrevet
Den var nå litt tynn spør du meg!

Jeg og dama er normalt tynne/tykke,altså midt i mellom,det blir nå klaskelyder både på mage og lår uansett hos oss.

Når jeg tar henne bakfra er det lårene som klasker,i misjonæren er det magen.

Var den litt tynn? Kan ikke egentlig jeg få lov å velge hva som tenner meg av lyder i senga? Det er forskjell på kjønnsklasking og mageklasking, og han her var svær, og jeg delte bare mine erfaringer.

Gjest Fi fi la Belle
Skrevet

for min del har ikke forskjellen på sexen vært vekten på mannen, heller hans personlighet i segna. men jeg må si at det å ligge på armne til en feil mann var noe jeg likte godt (her snakker jeg en mann på minnimun 130kg) fikk liksom god støtte til hodet og så var det mykt og godt. likte også det å føle meg liten ved siden av noen som var stor og varm.

men til slutt ble det en medium mann... litt mage.. men nok en buksestørrelse eller to mindre enn meg. men så er det ham jeg elsker da.. om vekta går opp eller ned, er det han arm jeg vil sove på livet ut!!

Gjest Gjest
Skrevet
Var den litt tynn? Kan ikke egentlig jeg få lov å velge hva som tenner meg av lyder i senga? Det er forskjell på kjønnsklasking og mageklasking, og han her var svær, og jeg delte bare mine erfaringer.

Herrejammen!

Selvfølgelig må du mene hva du vil...

Hører du forskjell på "feit" klasking og kjønnskalsking som du kaller det?

Tenker det heller var settingen med feit mann og ekstra anstrengte pustelyder?

Gjest milkyway
Skrevet
Herrejammen!

Selvfølgelig må du mene hva du vil...

Hører du forskjell på "feit" klasking og kjønnskalsking som du kaller det?

Tenker det heller var settingen med feit mann og ekstra anstrengte pustelyder?

Dét også, pluss at det ikke er lekkert for meg at det kommer høye svette lyder av en mage som plasker ivei. Det må jeg da ha lov å mene? Ja jeg hører lett forskjell på lydene. Kjønnsklasking er mer high pitched! ;) Enda en ting jeg opplevde var at han sa at pga størrelsen på magen, var at "Nei det ble for vanskelig å gjøre det i vanlig misjonærstilling" så han løftet det ene beinet mitt, og fortsatt ble det mageklask.

Det var da svært som man skulle forklare seg. Jeg sier jo ikke det er noe galt i disse klaskelydene om dere trives med dem, men jeg sier at JEG ikke liker det. Ok? :)

Gjest Hegepege
Skrevet

Kommer jo som sagt ann på hva man mener med "feit"da. Den ene jeg har vært borti var helt bånn i bøtte for å si det sånn, tror det er den verste og mest pinlige sexen jeg noensinne har hatt. For det første eide han ikke kondis i det hele tatt, noe som gjorde at han pustet og peste etter 4 "støt" :tellesauer:

Og tissen hans var jo mikroskopist i forhold til kroppen, han var ikke smellfeit, men han hadde 10-20 kilo ekstra.. Sier ikke at alle menn på den størrelsen er slik, men jeg foretrekker min kommende mann som er akkurat passe mye bedre en han.

Grunnen er:

1. Han er mye bedre i form

2. Han ser bedre ut og tenner med myyye mer

3. Jeg hører ikke som milkaway sier plasking og ekle lyder

4. Utstyret hans virker mye større og jeg slipper å brette meg frem under valker og diverse.. Ok, det var litt å ta i, men dere ser poenget? :kaklehone:

5. Jeg slipper å høre på pusting og pesing for ingenting!!!!

Gjest Hegepege
Skrevet
Dét også, pluss at det ikke er lekkert for meg at det kommer høye svette lyder av en mage som plasker ivei. Det må jeg da ha lov å mene? Ja jeg hører lett forskjell på lydene. Kjønnsklasking er mer high pitched! ;) Enda en ting jeg opplevde var at han sa at pga størrelsen på magen, var at "Nei det ble for vanskelig å gjøre det i vanlig misjonærstilling" så han løftet det ene beinet mitt, og fortsatt ble det mageklask.

Det var da svært som man skulle forklare seg. Jeg sier jo ikke det er noe galt i disse klaskelydene om dere trives med dem, men jeg sier at JEG ikke liker det. Ok? :)

Hehehe, du får sagt det iallefall.. :fnise:

Her var det mange GODE grunner, er helt enig med deg, men smaken er som baken: delt!

Gjest milkyway
Skrevet

Bra noen skjønner greia. Å skulle diskutere videre på det, fører til at jeg kommer med flere "argumenter", og det var vel ikke meningen, å si at "tynne er bedre, for tjukke er sånn og sånn og sånn..."

Men det er visst alltid noen som må ta seg nær. Ser ikke problemet egentlig, for det har jo vært ørten tråder med klaging av tynne folk, og skrubbsår av å skubbe borti hoftebein og diverse. Så det, ja!

Gjest Gjest
Skrevet
4. Utstyret hans virker mye større og jeg slipper å brette meg frem under valker og diverse.. Ok, det var litt å ta i, men dere ser poenget? :kaklehone:

Jeg skjønner godt hva du mener her. Når noen er store, blir utstyret deres mindre selv om det kanskje er helt gjennomsnittlig. Grunnen er at det bare så vidt når frem/ut, når magen tar så stor plass. Det er flere stillinger som ikke er så gunstige når mannen er stor. Jeg likte svært godt misjonæren før, og kunne ta på meg selv (eller mannen kunne gjøre det for meg) mens vi hadde samleie. Dette er jeg avhengig av for å nå klimaks. Med min nåværende er det ikke plass til noen hånd som hjelper til "der nede", for magen hans trenger hele den plassen.

Jeg elsker mannen min over alt i livet, og tenner virkelig på den store kroppen hans, og vi har et fint sexliv, men jeg husker fra andre elskere at det kan være fint å ha litt mer variasjonsmulighet og bevegelsefrihet i senga.

Gjest Hegepege
Skrevet
Jeg skjønner godt hva du mener her. Når noen er store, blir utstyret deres mindre selv om det kanskje er helt gjennomsnittlig. Grunnen er at det bare så vidt når frem/ut, når magen tar så stor plass. Det er flere stillinger som ikke er så gunstige når mannen er stor. Jeg likte svært godt misjonæren før, og kunne ta på meg selv (eller mannen kunne gjøre det for meg) mens vi hadde samleie. Dette er jeg avhengig av for å nå klimaks. Med min nåværende er det ikke plass til noen hånd som hjelper til "der nede", for magen hans trenger hele den plassen.

Jeg elsker mannen min over alt i livet, og tenner virkelig på den store kroppen hans, og vi har et fint sexliv, men jeg husker fra andre elskere at det kan være fint å ha litt mer variasjonsmulighet og bevegelsefrihet i senga.

Dette er også flott i en diskusjon som dette, folk forstår, tarseg ikke nær, og kan komme med andre synspunkter! Det er mue mulig jeg hadde hatt et annet synspunkt på dette hvis jeg virkelig hadde truffet mannen i mitt liv, og han hadde litt ekstra, det vet jeg ikke. For min del teller personligheten 70% av totalen, så kanskje :)

Jeg er glad vi ikke er like alle sammen, det er det som gjør oss så unike :klemmer:

Gjest Gjest-M-
Skrevet

De store mennene jeg har vært sammen med, har hatt stor tiss også, så det var null problemer uansett stilling.

Den største av de jeg har vært sammen med(kroppsvekt), er til dags dato den beste elskeren jeg har hatt.....hvilket er litt tragisk, med tanke på at det var da jeg var 17, og nå er jeg 40.....

Men jeg lever i håpet om at jeg kan finne en verdig arvtaker.....hehe.

Gjest Gjest_Snuppeline_*
Skrevet

Har ikke hatt sex med en som har vært feit og det vil jeg heller aldri ha.

Men har hatt med et par altfor tynne og det tenner meg heller ikke i det hele tatt. Akkurat passe med muskler takk.

Gjest orntli mann
Skrevet
En helt klar forskjell er i hvert fall at når det gjelder feite menn (dvs 10 kilo for mye og oppover), så mister jeg helt lysta. Har derfor ingen fysisk erfaring med feite menn. Har fundert på hvordan det må være noen ganger, om man må ha bokmerke for å finne den igjen og om man trenger skjøteledning for å nå frem i misjonæren. Når det gjelder beinete menn, så har jeg samme erfaring som sagt tidligere her, det gnisser i bein til det gjør vondt.

Nei, gutta, det er passe polstring og muskler som gjelder.

Synes du overdriver en liten tanke, om det nå er bevisst eller ubevisst. Jeg er på grensen til kraftig overvektig målt i BMI, som vil si at jeg har omtrent 20 kilo ned til det som visstnok skal være "normalt". Nå er jeg 180 høy og ganske kraftig bygd, så det er selvfølgelig naturlig at jeg veier litt mer, men fortsatt har jeg ihvertfall ti kilo for mye fett på kroppen. Det tilsvarer et par usle centimeter med fett på magen. Jeg har ingen problemer med å se eller nå frem til noe som helst, og kunne fint doblet magen uten større problemer.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Jeg har kun hatt sex med en lubben mann, og det eneste forskjellen jeg merket var i ridestillingen. Magen hans kom litt i veien følte jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...