Apihl Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Noen som har vært i Santorini i Hellas? Er det familiested eller et party sted?
Gjest Gjest_Elin_* Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Noen som har vært i Santorini i Hellas? Er det familiested eller et party sted? Jeg var der i en uke for fire år siden og har vært der 6 ganger siden det (bare i en dag eller to, noen ganger ikke det engang, før jeg reiser videre til andre øyer). Det er ikke særlig godt tilrettelagt for familier, ildvarme sandstrender, smale fortau, høye kanter, klipper... Ikke noe badeland eller morro for barn. Det anbefales vist ikke å dra dit med barn. Partysted er det heller ikke. Endel utesteder i hovedstaden Fira, men ikke noe kjempegreier. Endel par reiser dit da, pga romantiske omgivelser. Både unge og veldig voksne... Det er veldig overfylt med slitne turister synes jeg. Så for meg er Santorini et sted jeg oppholder meg for å reise videre til en av øyene i nærheten. Veldig vakkert landskap, det skal være sikkert. Men jeg føler meg mer hjemme på Naxos for eksempel... Jeg er forresten 24 år og synes det er hyggelig med litt liv rundt meg, og gjerne en fest!
Brunhilde Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Santorini er også den dyreste av de greke øyene, og selv om den er vakker så er den ikke spesielt spennende.
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 Santorini er også den dyreste av de greke øyene, og selv om den er vakker så er den ikke spesielt spennende. Men hvor store prisforskjeller er det egentlig på Hellas øyer? De er veldig små tror jeg... Men holder med om at den ikke er særlig spennende. Mitt hjerte ligger på Karpathos...
Brunhilde Skrevet 28. mars 2008 #5 Skrevet 28. mars 2008 Men hvor store prisforskjeller er det egentlig på Hellas øyer? De er veldig små tror jeg... Men holder med om at den ikke er særlig spennende. Mitt hjerte ligger på Karpathos... Tja, jeg betalte 3 ganger mer for kaffe og cola i Fira på Santorini enn i Chania by...Jeg syns det er stor prisforskjell.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå