Alice Ayres Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 (endret) Jeg vurderer å ha sex med to damer (meg selv inkludert ) og mannen min. Vi har snakket om det en del i det siste, og dette er noe som tenner både han og meg. Jeg har flere tidligere erfaringer med trekanter, i alle varianter, men aldri med noen som har betydd noe følelsesmessig for meg. Det jeg lurer på er om dette vil virke inn på opplevelsen i negativ retning. Vil jeg takle å se typen min med en annen dame? Jeg stoler 99% på typen min og vi er begge inneforstått med at hvis en av oss ikke vil mer, er det full stopp - uavhengig av hvor vi er i prosessen. Er det noen av dere (menn eller damer) som har erfaring med trekanter i etablerte forhold? Hvordan gikk det? Både mens det sto på og i etterkant? Jeg nevner at jeg tenner like mye på jenter som gutter, så det blir i tilfelle en opplevelse vi begge vil nyte like mye seksuelt. Endret 25. mars 2008 av Alice Ayres
Alice Ayres Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 25. mars 2008 (endret) 3 Endret 25. mars 2008 av Alice Ayres
camilla* Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 har du prøvd å søke på det ? Mener jeg leste om noen som skulle prøve og lurte på det samme for lenge,lenge siden.
Alice Ayres Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. mars 2008 har du prøvd å søke på det ? Mener jeg leste om noen som skulle prøve og lurte på det samme for lenge,lenge siden. Takk for tipset. Skal prøve å søke.
SMann Skrevet 26. mars 2008 #5 Skrevet 26. mars 2008 Har litt erfaring fra swingersmiljøer. De parene jeg har hatt kontakt med har hatt mye sterkere forhold enn normalt fordi begge får utløp for sine fantasier og vet at "gresset" ikke re grønnere på andre siden. De har ikke følt behov for å ha hemmligheter seg i mellom. Jeg har også lest om tilfeller hvor dette er et problem. Mange kvinner har liten selvtillit og kan fort oppfatte den andre kvinnen som en rival. Det er viktig at du er trygg på deg selv og forholdet i utgangspunktet er solid. Jeg har også lest om tilfeller hvor det har oppstått forelskelse medllom mannen og den andre kvinnen. Tenk deg godt om!!! Ellers må jeg si at det er fantastisk deilig å dele sex med flere personer.
Daiquiry Skrevet 27. mars 2008 #6 Skrevet 27. mars 2008 Jeg har hatt trekant med både en ekstra mann og en ekstra dame og det var kjempe digg! Det var bare postivit for forholdet vårt, men det er ikke en selvfølge...
Alice Ayres Skrevet 27. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. mars 2008 Heisann og takk for svar. Nå har jeg lest i gamle tråder så ikke bare øyet er stort og vått Tror de fleste spørsmålene mine er besvarte nå, men dette er jo kun teori...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå