Gå til innhold

Metelines bryllupsdagbok


Meteline

Anbefalte innlegg

Etter å vært sammen i flere år tok jeg mot til meg og fridde på skuddårsdagen!!! min bedre halvdel ble lettere overrasket og faktisk stum :fnise: Men det ble da positivt svar og resten av kvelden kosa vi oss på hotell med barnefri og gullsmedkatalog :sengekos: ......

Datoen satte vi dagen etter - 6.6.09 - to dager etter 10 års jubileet for vår første date :klemmer: Som tiden går!!!?? To barn har det blitt og vi har allerede hatt vår del av "gode og onde"dager, men det som ikke tar knekken på en det gjør man jo sterkere - ikke sant!?

Men nå er jeg iallfall i bryllupsmodus! Kirka er booket og vi er på leting etter et egnet lokale. Gjestelista er klar, men vi er usikre på om vi skal be enda flere til kaffe. men det får vi tenke på litt til.

Er fast inventar på nettet nå og sluker alle sider og linker om bryllup, kjoler, invitasjonsideer, blomster......... Man kan ikke unngå å bli litt vel mye drømmende :rødme: Jeg syns det er vanskelig å finne en kjoletype som jeg faller helt for. Det er jo så mange nyddddddelige kjoler, men jeg vet ikke om de passer min kropp (str 48/50). Jeg har nå begynt å jogge og måletr er nå å få en slankere midje slik at det ser penere ut... Men jeg GLEDER meg til å dra på kjoleprøving!!!! Og det blir spennende!!!

Og jeg gleder meg til å finne søte brudepike- og brudesvennklær til sjarmtrolla våre! Gleder meg til alt jeg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med forestående bryllup :) Dere skal gifte dere 3 uker før oss, så blir spennende å følge med på planleggingen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen:

Gratulerer så mye med forlovelse!! :hoppe:

kjekt med flere 2009-bruder her inne! Vi gifter oss 09.05.09, ikke så lenge før dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *englefjes*

Gratulerer med forlovelse og bryllupsdagbok :-D

Så gøy at det var du som fridde til din kjære, hvordan gjorde du det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen og gratulerer så mye!

Jeg fridde også til min kjære på skuddårsdagen :rødme:

Vi har ikke spikret datoen ennå, men det blir seinsommeren/høsten 2009 :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Gratulera så masse me forlovelse å :velkommen: som dagbokskrivar :klemmer:

Eg e og spent på koss du fridde :sjenert: Tøft jort syns eg :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Gratulerer så mye med forlovelse og forestående bryllup!! :hoppe:

Bryllupsplanlegging er så gøy!!! :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...