Gjest Gjest_fortvilet22_* Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 hei... jeg er en jente på 22 år. jeg har hatt problemer med grått hår siden jeg gikk på barneskolen, jeg må fare håre mitt 2 ganger i månen. har noen råd eller delte erfaringer??
Ce'Nedra Skrevet 27. mars 2008 #2 Skrevet 27. mars 2008 Tror ikke du er alene, nei. Ene kollegaen min ble hel grå da han var 19 år. Han farget håret sitt en stund, før han aksepterte det. Men det er sikkert vanskeligere som jente.. Hva med å stripe det i stedet i blonde nyanser, kanskje det ikke blir så tydelig, så du da ikke trenger å farge det så ofte? Jeg ville også tatt en prat med fastlegen så han kan forklare deg hva som er årsaker osv. Kanskje han kjenner andre tilfeller og har noen gode tips?
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 jeg har også grå her. ikke veldig mye men en del, 20 kanskje. Fikk mitt første grå hår da jeg var 10 år gammel.
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2008 #4 Skrevet 7. april 2008 Jeg begynte å bli grå som 20-åring. Er nå 35 og ser at mine jevnaldrende begynner å få grå hår de også, men at det går mye fortere enn hos meg. Jeg farger bunnen, og legger striper i overhåret slik at de grå blir blendet inn i stripene. Be frisøren din om å gi deg en farge der du slipper å farge det så ofte, men som likevel skjuler de grå! Det er kjempefrustrerende¨å bli tidlig grå, men man lærer¨å leve med det. ta godt vare på huden din slik at den holder seg glatt. Ung hud er faktisk viktigere enn ungt hår, lettere å farge håret enn å fylle rynker.
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 Grått hår?? kommunefarvet?Er det mulig å få grått hår så tidlig som i barneskolealder??!!Aldri hørt om..
DAJMI Skrevet 7. april 2008 #6 Skrevet 7. april 2008 Som du sikkert har skjønt så har ikke grått hår og alder nødvendigvis så stor sammenheng.. men ta kontakt med fastlegen din kanskje h*n kan hjelpe deg og svare på dine spørmål. vil bare si at du må passe hvilke type hårfarge du bruker... pass på at de er milde. for mye hårfaring og så ofte, kan være skadelig i lengre perioder. ta også kontakt med den frisøren du bruker og hør hva dere kan gjøre istedfor å farge alt ...hva med striper?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå