Gå til innhold

Utdrikkingslag på Sunnmøre

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Forloveren_*
Skrevet

Hei! Er det noen som vet om noe kult en gjeng karer kan finne på på utdrikkingslag på Sunnmøre? ;-)

Videoannonse
Annonse
Gjest ratatouli
Skrevet (endret)

Når skal mannen gifte seg? Ungkarsfestivalen var en fulltreffer når jeg arrangerte utdrikkingslag www.ungkarsfestivalen.com

Endret av ratatouli
Skrevet

Skrive ingenting om kor dokke skal holde til på Sunnmøre, so litt vanskeli å gi råd, men....

Havrafting i ålesund e ganske so hefti ette de ej he hørt ard utihavet.no

Ellers he du no gocartbana i ålesund, fallskjermhopping i Molde evt Bjorli.

Veit om ei paintbal bane på Sæbø, men der e no sikkert monge andre plassa me på sunnmøre!

Du he no puben på Trandal... Den e no litt morsom å få me sej...

Her e sikkert mykje anna å finne på me... Men kom ikkje på noke meir i farta.... Håpe de va til hjelp :D

Gjest Forlovaren
Skrevet
Skrive ingenting om kor dokke skal holde til på Sunnmøre, so litt vanskeli å gi råd, men....

Havrafting i ålesund e ganske so hefti ette de ej he hørt ard utihavet.no

Ellers he du no gocartbana i ålesund, fallskjermhopping i Molde evt Bjorli.

Veit om ei paintbal bane på Sæbø, men der e no sikkert monge andre plassa me på sunnmøre!

Du he no puben på Trandal... Den e no litt morsom å få me sej...

Her e sikkert mykje anna å finne på me... Men kom ikkje på noke meir i farta.... Håpe de va til hjelp :D

Jess, var nok til hjelp ;) takk!

Jeg tenkte i området Volda,ålesund,herøy etc. så

Er ikke alltid så lett å orientere seg om hvor skjer hva og slikt. Har prøvd sider som www.utdrikningslag.no, men der står jo ingenting av aktiviteter på sunnmøre

Gjest Forlovaren
Skrevet
Når skal mannen gifte seg? Ungkarsfestivalen var en fulltreffer når jeg arrangerte utdrikkingslag www.ungkarsfestivalen.com

Hehe, bryllupet er akkurat i de dagene ungkarsfestivalen er. Dit skal han IKKE da;)

Skrevet
Jess, var nok til hjelp ;) takk!

Jeg tenkte i området Volda,ålesund,herøy etc. så

Er ikke alltid så lett å orientere seg om hvor skjer hva og slikt. Har prøvd sider som www.utdrikningslag.no, men der står jo ingenting av aktiviteter på sunnmøre

E nok ikkje mykje hjelp å få på dei sidene der nei... Men skulle de være noke meir du trenge hjelp til, so e de berre å finne tilbake til tråden her, so skal ej svare ette beste evne... :)

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_pia_*
Skrevet

Jeg skal areangere utdrikningslag til min søster i ålesund til helgen. hadde tenkt å starte dagen med rappelering, men er plutselig nesten inegn andre som vil det. står helt fast nå. Hva han jeg finne på å gjøre på dagen i ålesund?

Skrevet
Jeg skal areangere utdrikningslag til min søster i ålesund til helgen. hadde tenkt å starte dagen med rappelering, men er plutselig nesten inegn andre som vil det. står helt fast nå. Hva han jeg finne på å gjøre på dagen i ålesund?

Hva med å ta kontakt med en av glassblåserene i byen, de tar begge imot utdrikkingslag. Det samme gjør vel teaterfabrikken hvor man kan få malekurs med etterfølgende utstilling

Ellers er det Lazerzone i de gamle lokalene til fretex tror jeg det er. (ved siden av posten)

Skrevet (endret)

Har de ikke rafting i Valldalen også?

Ellers kan man ta hurtigbåt fra Ålesund til Harøy, sykle en mil til Havstuene på Finnøy og bade i det nye badelandet, samt legge inn besøk på Ona.

Endret av junia
Gjest glamourgirl
Skrevet

Paintballutleie i Gjerdsvika, Gokartbane i Herøy, mener jeg...

Mye stas i det området, send meg en PM, hvis du er registrert, og det er du kanskje ikke nei... *blond*

Skrevet

E både gocart på Herøy å bya. Men den på Herøy he ikkje opna enda.. Trur de e ca 1 mnd til dei skal opne... So då e nok bya ett alternativ :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...