Gjest Gjest_Forloveren_* Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Hei! Er det noen som vet om noe kult en gjeng karer kan finne på på utdrikkingslag på Sunnmøre? ;-)
Gjest ratatouli Skrevet 26. mars 2008 #2 Skrevet 26. mars 2008 (endret) Når skal mannen gifte seg? Ungkarsfestivalen var en fulltreffer når jeg arrangerte utdrikkingslag www.ungkarsfestivalen.com Endret 26. mars 2008 av ratatouli
Hønemora Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Skrive ingenting om kor dokke skal holde til på Sunnmøre, so litt vanskeli å gi råd, men.... Havrafting i ålesund e ganske so hefti ette de ej he hørt ard utihavet.no Ellers he du no gocartbana i ålesund, fallskjermhopping i Molde evt Bjorli. Veit om ei paintbal bane på Sæbø, men der e no sikkert monge andre plassa me på sunnmøre! Du he no puben på Trandal... Den e no litt morsom å få me sej... Her e sikkert mykje anna å finne på me... Men kom ikkje på noke meir i farta.... Håpe de va til hjelp :D
Gjest Forlovaren Skrevet 27. mars 2008 #4 Skrevet 27. mars 2008 Skrive ingenting om kor dokke skal holde til på Sunnmøre, so litt vanskeli å gi råd, men.... Havrafting i ålesund e ganske so hefti ette de ej he hørt ard utihavet.no Ellers he du no gocartbana i ålesund, fallskjermhopping i Molde evt Bjorli. Veit om ei paintbal bane på Sæbø, men der e no sikkert monge andre plassa me på sunnmøre! Du he no puben på Trandal... Den e no litt morsom å få me sej... Her e sikkert mykje anna å finne på me... Men kom ikkje på noke meir i farta.... Håpe de va til hjelp :D Jess, var nok til hjelp takk! Jeg tenkte i området Volda,ålesund,herøy etc. så Er ikke alltid så lett å orientere seg om hvor skjer hva og slikt. Har prøvd sider som www.utdrikningslag.no, men der står jo ingenting av aktiviteter på sunnmøre
Gjest Forlovaren Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 Når skal mannen gifte seg? Ungkarsfestivalen var en fulltreffer når jeg arrangerte utdrikkingslag www.ungkarsfestivalen.com Hehe, bryllupet er akkurat i de dagene ungkarsfestivalen er. Dit skal han IKKE da;)
Hønemora Skrevet 28. mars 2008 #6 Skrevet 28. mars 2008 Jess, var nok til hjelp takk! Jeg tenkte i området Volda,ålesund,herøy etc. så Er ikke alltid så lett å orientere seg om hvor skjer hva og slikt. Har prøvd sider som www.utdrikningslag.no, men der står jo ingenting av aktiviteter på sunnmøre E nok ikkje mykje hjelp å få på dei sidene der nei... Men skulle de være noke meir du trenge hjelp til, so e de berre å finne tilbake til tråden her, so skal ej svare ette beste evne...
Gjest Gjest_pia_* Skrevet 6. mai 2008 #7 Skrevet 6. mai 2008 Jeg skal areangere utdrikningslag til min søster i ålesund til helgen. hadde tenkt å starte dagen med rappelering, men er plutselig nesten inegn andre som vil det. står helt fast nå. Hva han jeg finne på å gjøre på dagen i ålesund?
Kristi Skrevet 6. mai 2008 #8 Skrevet 6. mai 2008 Jeg skal areangere utdrikningslag til min søster i ålesund til helgen. hadde tenkt å starte dagen med rappelering, men er plutselig nesten inegn andre som vil det. står helt fast nå. Hva han jeg finne på å gjøre på dagen i ålesund? Hva med å ta kontakt med en av glassblåserene i byen, de tar begge imot utdrikkingslag. Det samme gjør vel teaterfabrikken hvor man kan få malekurs med etterfølgende utstilling Ellers er det Lazerzone i de gamle lokalene til fretex tror jeg det er. (ved siden av posten)
ashera Skrevet 7. mai 2008 #9 Skrevet 7. mai 2008 (endret) Har de ikke rafting i Valldalen også? Ellers kan man ta hurtigbåt fra Ålesund til Harøy, sykle en mil til Havstuene på Finnøy og bade i det nye badelandet, samt legge inn besøk på Ona. Endret 7. mai 2008 av junia
Gjest glamourgirl Skrevet 7. mai 2008 #10 Skrevet 7. mai 2008 Paintballutleie i Gjerdsvika, Gokartbane i Herøy, mener jeg... Mye stas i det området, send meg en PM, hvis du er registrert, og det er du kanskje ikke nei... *blond*
Hønemora Skrevet 8. mai 2008 #11 Skrevet 8. mai 2008 E både gocart på Herøy å bya. Men den på Herøy he ikkje opna enda.. Trur de e ca 1 mnd til dei skal opne... So då e nok bya ett alternativ :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå