Unma Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 (endret) Hei! Jeg har nettopp flyttet til Bergen og må derfor bytte fastlege. Jeg bor i Sandviken og håper derfor å finne en lege i sentrum. Har noen tips om flinke leger eller hyggelige legekontorer? Jeg ønsker i utgangspunktet en kvinne, men anbefalinger mottas med stor takk uansett. Jeg syntes det er viktig at en fastlege er faglig dyktig og at du føler at han/hun har tid til deg. Gode råd vil gjøre dette mye lettere for meg, så mange takk på forhånd! Dette er noen av de som er ledige for øyeblikket: -Ragnhild Sirenne, Eriksen Legekontor -Lisbeth Homlong, Legek. i Løborgsalleen -Kirsti Malterud, Fjellsiden Legesenter -Astrid E K Mangersnes, Krambua Legesenter -Svein Asting, Dr. Astings Legekontor -Carl Fredrik Dalaker, Cort Piil Helsesenter -Tommy A Gerden Thoresen, Cort Piil Helsesenteret -Jan Wilhelmsen, Jan Wilhelmsen -Kjell Vaage, Dr. Kjell Vaage -Jan Scheldrup, Idrettsveien Allmennpr. -Harald Ramm Salbo, Helse + Gården Senter Synspunker? Endret 25. mars 2008 av Unma
Saeria Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Jeg har Thorsen og er fornøyd med han. Eneste kvinnelige jeg har hørt om er Eriksen. Der har det vært blandet hva jeg har hørt. Noen synes hun er topp, andre at hun er kjip.
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2008 #3 Skrevet 26. mars 2008 Jeg har hørt flere som er positiv til Kirsti Malterud. Men har ikke personlig erfaring med noen av disse du nevner.
Unma Skrevet 2. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. april 2008 Takk for mange gode råd! Dette er til stor hjelp!
ninuska_ Skrevet 15. november 2010 #5 Skrevet 15. november 2010 Tråden er ryddet iht KGs regler. ninuska_, mod
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå