Gå til innhold

Ikke gå alene i Stavanger


Gjest Sorte Orm

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg håper også at dem tar disse svina litt brennkjapt!

Åssen tror man at det blir oppfattet når jeg går hjem alene fra byen en kveld? Føler at alle ser på meg som en voldtektsmann. Da jeg skulle hjem for noen uker siden tok jeg en snarvei og kom ut på en hovedgate fra et smug. Noen få meter foran meg så gikk det en dame som snudde seg da hun hørte at jeg kom på vegen og la på å sprang som hun hadde djevelen selv i hælene.

Jeg er langt fra noen damemagnet men at dem løper fra meg i den hastigheten er litt uvant. Sånn sett så har det rett og slett ført til at jeg selv tar taxi eller bussen hjem. Lite morsomt å bli tatt for en psykopat :(

Føler ellers med alle damene som ikke kan gå trygt hjem alene pågrunn av Stavanger slik som det er i for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det har noe med rus, og ikke minst persone i disse tilfellene. I tilfellet med gruppevoldtekten hadde kvinnen slått følge med en fremmed mann, og hadde også drukket. Jeg har aldri følt meg truet i Stavanger noen gang, heller ikke når jeg går til bussen alene, etter jobb på kveldene.

- Men for all del, det er lett å være klok når det ikke er en selv. Håper at de som holder på med dette blir tatt, for vi finner oss ikke i denne driten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest annen gjest

Som bønna har påpekt, dette har med etnisk herkomst og kultur å gjøre. Disse tilstandene har blitt ganske jævlige i Oslo, og vi ser nå at det begynner å spre seg til andre norske byer.

Denne utviklingen vil bare fortsatte, og de som fornekter at det har med innvandring å gjøre vil fortsette å se vekk i fra åpenbare sammenhenger. Første trinn på å gjøre noe med ett problem er å innse at det finnes !

Det største problemet i politikken idag, er at ansvarlige myndigheter oppfører seg som en alkoholiker, som ikke innrømmer at landet har ett problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Banden med voldtektsmenn var jo franskmenn da, så der sprekker jo argumentet ditt om ikke-vestlig innvanding. Men jeg hører hva du sier, synd at ikke myndighetene gjør det. See, see.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...