Gå til innhold

-


Carebear1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min kjaere tar doktorgrad og gaar igjennom det samme. Jeg skal gjennom det samme naar jeg skriver min masteroppgave i sommer.

Alle som skriver en slik oppgave gaar gjennom det du gjoer naa.

Men hold motet oppe! Det er ikke saa lenge til du er ferdig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Helene_*

Dette er nok ikke det du vil høre, men jeg tror du skal være takknemlig for at hun eller han ER pirkete.

Jeg har skrevet en god del artikler, og jeg har etterhvert lært meg å bli glad i pirkete veiledere. Oppgavene blir mye bedre av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Golden Girl

Jeg hadde en veldig god veileder på masteroppgaven, og jeg fikk gode og konstruktive tilbakemeldinger. Men han var ikke pirkete. Jeg vet ikke om det var fordi den var så bra, eller om han ikke så smårusket :fnise: .

Men poenget mitt er: Da jeg hadde skrevet og skrevet kom jeg til et punkt da jeg følte at jeg var ferdig. Helt ferdig. Ikke ett eneste ord kunne bli skrevet annerledes, og jeg hadde sagt alt jeg ville. Det var det. Så da leverte jeg den. Senere fant jeg ut at jeg visst skulle ha fått veilederens endelige godkjennelse av den før jeg gjorde det. Han fikk litt sjokk da jeg sa at nå hadde jeg levert den. Obs! Men det gikk bra. Jeg fikk en A.

Derfor: Det kan gå bra selv om det kanskje er noe småpirk igjen!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huh, du skulle være gla, synes jeg :ler:

Min gir bare utrolig breie kommentarer - noe i stilen 'teorerisk ramme kunne være sterkere' og det er helt generell, ikke noe mer konkret, osv.

Jeg hadde vært utrolig gla med å få litt mer konkret kritikk! Men er snart ferdig også så alt i alt har det vært en god læreprosess. Jeg har funnet ut mye selv.

Det viser bare at det er veldig forskjellige behov ;)

Endret av mrs_bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Leela_

Hadde to veiledere jeg, den ene mente at jeg nesten var for grundig i teoridelen, mens den andre mente jeg godt kunne gå ennå dypere inn i teorien. Det var småfrustrerende det.

Jeg tror også at noen veiledere fortsetter å gi tilbakemelding selv om de synes du har et bra produkt, de gir deg bare tips til hvordan du kan gjøre det ennå bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...