Gå til innhold

Grå hår...

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Frøken_*
Skrevet

En liten antydning til panikk ble det da jeg i helgen merket at jeg hadde fått noen små grå hår.

Er jente og nettopp rundet 30. Synes det er altfor tidlig med grå hår jeg....

Når fikk du dine første grå hår, om du i det hele tatt har?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
En liten antydning til panikk ble det da jeg i helgen merket at jeg hadde fått noen små grå hår.

Er jente og nettopp rundet 30. Synes det er altfor tidlig med grå hår jeg....

Når fikk du dine første grå hår, om du i det hele tatt har?

Du er ikke "jente" lenger når du nettopp har rundet 30, da er du "dame" eller "kvinne"...

Grå hår er helt normalt i din alder, jeg kjenner 30-åringer som er helt grå. Dessuten er det jo noe som er lett å gjøre noe med, nappe eller farge, avhengig av antall hår.

Jeg beklager hvis du syns jeg viser liten empati, men jeg syns ærlig talt ikke at grå hår er noe å rope opp over.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har sett at jeg har noen nå, jeg blir 31 i år. Har ikke lagt merke til noen tidligere. Synes ikke det gjør så mye, men vil helst ikke bli grå nå, da :ler: Genetisk har jeg begge muligheter; på farssiden har mange blitt grå når de er 30-40, på morssiden har i hvert fall mamma fortsatt fin farge på håret enda hun er ca 60. Heldigvis er det relativt lett å skjule grå hår med farge.

Skrevet

Er 18, har hatt bittelitt grå hår i sikkert 3-4 år nå. Og det blir bare mer og mer :/

Gjest Peachbud
Skrevet

Er 24, og har noen få grå hår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...