Gjest Gjest_Hanna_* Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 Jeg føler at sjebnen spiller meg et puss! Her har jeg i tre år vært sammen med en herlig fyr og vi har virkelig jaktet på g-punktet mitt uten hell med alt av finurlige stillinger, så blir det slutt og den første jeg har sex med etter min eks treffer g-punktet første gang vi har sex (uten noe som helst anstrengelse fra noens side!) ARG! Noen som har opplevd noe liknende?
Gjest Gjest_Snuppeline_* Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Ja har nesten en lignende opplevelse... Min x traff heller ikke spesielt godt på det, men min nåværende elsker har en veldig god hånd for å treffe rett på....
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2008 #3 Skrevet 25. mars 2008 Det er vel sånn det er, noen passer bedre sammen enn andre og noen har mer erfaring/ferdigheter enn andre.
camilla* Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 min x fant aldri g-punktet mitt, men mannen min kjørte rett på det. Tror ikke det hadde noe med hva han kunne eller ikke, men rett og slett at hans utstyr passet til meg.
Wildy Skrevet 25. mars 2008 #5 Skrevet 25. mars 2008 Når det kommer til selve samleiet har jeg vært med menn som aldri har vært i nærheten av g-punktet og menn som treffer rett på hver gang. Noen passer man ganske enkelt bedre sammen med enn andre. Men selv om man ikke treffer ved samleiet betyr ikke det at man ikke kan ha det både deilig og artig, det finnes da andre måter....
camilla* Skrevet 25. mars 2008 #6 Skrevet 25. mars 2008 Men selv om man ikke treffer ved samleiet betyr ikke det at man ikke kan ha det både deilig og artig, det finnes da andre måter.... sinnsyk god sex kan man ha uten å treffe g-punket ja !!
Gjest Gjest_Hanna_* Skrevet 26. mars 2008 #7 Skrevet 26. mars 2008 Jeg er helt enig i at det går an å ha fantastisk sex uten å treffe g-punktet, det er bare det at når du aldri har truffet det så ender man jo opp med å tro at det ikke eksisterer! men godt å høre at dette er normalt, selv om jeg fortsatt syns at det er skikkelig skikkelig teit at det er sånn! (Jeg burde kanskje nevnt at jeg er 21 og ikke har såå mye erfaring på dette området)
Gjest lillelinn Skrevet 26. mars 2008 #8 Skrevet 26. mars 2008 Mine to ekser fant det ganske raskt, etter et par uker, og så var det akkurat som om det forsvant i perioder!!? En flørt jeg hadde i sommer fant det etter fem sekunder, og gav meg maaange og fantastiske orgasmer hver gang vi hadde sex. Beste sexen jeg kommer til å oppleve, men han var dum som et brød og hadde ingen humor... Min nåværende kjæreste har ennå ikke funnet det!! Og jeg begynner å stresse litt siden vi har hatt sex i over tre mnd!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå