Gå til innhold

i gode og onde dager

Anbefalte innlegg

Gjest Sjokoladesaus
Skrevet
og når sami prøvde å holde Carrie og Austin fra hverandre.alt dramaet mellom de.

Ingen problem, den historien starter på nytt straks ;)

• 2 måneder senere...
Gjest Gjest_gina_*
Skrevet
jeg har sett på gode og onde dager i snart 10 år!! må si jeg er litt flau av å se på det. det er så tåpelig men er helt avhengigg :gjeiper:

synes gode og onde dager var litt gøyere før når stefano hele tiden kidnappet marlena og prøvde å få henne til å bli hans dronning. og når sami prøvde å holde Carrie og Austin fra hverandre.alt dramaet mellom de.

savner også peter og kristin.noen som vet hva som skjedde med Kristin? ho bare forsvant fra serien men vet ikke hvorfor :sukk:

begynner å bli lei alt dramaet mellom belle,shawn og de. synes det var gøyere før når de gikk på high school og Chole var "spøkelses jenta" :fnise:

haha enig det er tåpelig men er helt hekta!

nå er jo Carrie og Austin tilbake i serien.og blir mye drama mellom de og Sami ikke minst.sami er forelska i Austin og prøver alt hun kan slik at de blir sammen igjen. og Lucas vil ha Carrie.akkurat slik det var før.

Gjest MissBella
Skrevet

Har Tv3 begynt å sende denne serien fra kl 9.30 om morgenen av fast?? Når begynte de med det??

Gjest Gjest_helene_*
Skrevet
Har Tv3 begynt å sende denne serien fra kl 9.30 om morgenen av fast?? Når begynte de med det??

de begynte med ny sende tid nå på mandag. reprise 9.30 og dagens episode 12.05. hvorfor det vet jeg ikke.

Gjest Borghild
Skrevet

Jeg har ikke sett på Days of our lives på 10 år, da jeg gikk på videregående. Og det har tydeligvis ikke skjedd nevneverdig mye de siste 10 årene! Får aldri sett de nå da jeg alltid er på jobb når det går også er det ikke vits å ta det opp da jeg jobber nesten døgnet rundt og aldri får sett det uansett.

Skrevet
Jeg har ikke sett på Days of our lives på 10 år, da jeg gikk på videregående. Og det har tydeligvis ikke skjedd nevneverdig mye de siste 10 årene! Får aldri sett de nå da jeg alltid er på jobb når det går også er det ikke vits å ta det opp da jeg jobber nesten døgnet rundt og aldri får sett det uansett.

Jeg ser i ferier, og det holder for å holde seg oppdatert. Som du sier, ikke skjedd stort på ti år uansett så det skal ikke så mye til for å henge med.

• 1 måned senere...
Skrevet

Noen som vet hvor langt bak vi i Norge er i forhold til USA?

Det er jo egentlig ganske tragisk å følge med iom at man kan hoppe inn etter noen år allikevel, men hvilken sesong har vi her i Norge nå?

Skrevet
Noen som vet hvor langt bak vi i Norge er i forhold til USA?

Det er jo egentlig ganske tragisk å følge med iom at man kan hoppe inn etter noen år allikevel, men hvilken sesong har vi her i Norge nå?

vi ligger rundt 4 år etter USA :) det som de viser nå er begynnelsen av 2006.

Skrevet

Wow, det er såpass mye ja..

Er vel ikke noe sted man kan se det online??

Har blitt hekta her jeg sitter (har fulgt med siden barneskolen, men kun et par ganger i halvåret omtrent nå siden jeg jobber) :)

Skrevet
Wow, det er såpass mye ja..

Er vel ikke noe sted man kan se det online??

Har blitt hekta her jeg sitter (har fulgt med siden barneskolen, men kun et par ganger i halvåret omtrent nå siden jeg jobber) :)

eneste plassen jeg vet om er youtube

• 1 måned senere...
Skrevet

Noen som vet om Shawn får vite om Claire er hans datter, og hvordan dette går?

Gjest Gjest_kine_*
Skrevet
Noen som vet om Shawn får vite om Claire er hans datter, og hvordan dette går?

Ja han får vite det. Blir mye krangling mellom han og phillip siden begge vil ha henne. Han overhører en samtale mellom mimi og bonnie hvor de snakker om at mimi viste det hele tiden.Shawn klikker og vil ikke ha noen ting med mimi å gjøre! Mimi skulle fortalt sannheten med en gang! Man skulle tro hun hadde lært fra sine feil at sannheten alltid kommer frem.(Det med Rex)

Phillip søker om omsorgen og vinner den merkelig nok. Shawn og belle kidnapper Claire og forlater salem. Phillip og victor tror jeg finner de og de reiser hjem på en båt sammen. Belle og Shawn blir sammen til slutt og gifter seg. Så forlater de salem. De skal reise verden rundt akkurat slik Bo og Hpåe gjorde i sin ungdom.

Skrevet

Noen som vet hva som vil skje med Carrie, Sami, Lucas og Austin? Hvem blir sammen med hvem?

Så gøy å ha alle de tilbake i gode og onde dager igjen. Mer drama :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...