sommerglede Skrevet 25. mars 2008 #1 Skrevet 25. mars 2008 denne tråden er for de som VET noe om kommende i gode og onde dager episoder og kan spoile litt:)
Gjest Fëawen Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Belle blir gravid med Shawn sitt barn ( JA de har faktisk sex ), men tror det er Philip sitt?.. :klø: Ikke helt sikker på hvor jeg leste dette. Men det jeg egentlig vil frem til er at da blir det jo noe i mellom Belle og Philip.. :gjeiper:
sommerglede Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. mars 2008 Belle blir gravid med Shawn sitt barn ( JA de har faktisk sex ), men tror det er Philip sitt?.. :klø: Ikke helt sikker på hvor jeg leste dette. Men det jeg egentlig vil frem til er at da blir det jo noe i mellom Belle og Philip.. :gjeiper: jeg har hørt at det blir mye krangel om hvem som er faren.. men tilslutt så viser det seg at det faktisk er shawn sitt barn....
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2008 #5 Skrevet 25. mars 2008 Stemmer at Belle blir gravid og får ei jente og det er mye krangling om hvem som er faren, men det er Shawn. Ellers så er alle de "døde" på en hemmelig øy og kommer tilbake når de har skjønt hvordan de kommer seg derifra. Da blir det selvfølgelig mye intriger siden de etterlatte har gått videre i livet og noen har giftet seg på nytt.
sommerglede Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. mars 2008 Stemmer at Belle blir gravid og får ei jente og det er mye krangling om hvem som er faren, men det er Shawn. Ellers så er alle de "døde" på en hemmelig øy og kommer tilbake når de har skjønt hvordan de kommer seg derifra. Da blir det selvfølgelig mye intriger siden de etterlatte har gått videre i livet og noen har giftet seg på nytt. hvem har gifta seg på nytt? på dansk tv 3 .. så prøver de nå å komme seg fra øya.. og ingen fra den ordentlige salam har gifta seg på nytt,,,, vet at sami og lukas har et bryllup på gang. men ingen av de var i forhold med de som er" døde".... må si jeg ble nysgjerrig nå
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2008 #7 Skrevet 26. mars 2008 Etter Malena blir tatt, fengslet og "drept" i fengselet ender også hun på øya. Roman og Marlena blir forelsket i hverandre igen, det samme gjør Victor og Caroline. Hjemme i Salem går livet videre. Sami og Lucas blir mere betatt av hverandre, det gjør Kate og John også, de trøster hverandre og blir forlovet. Mickey og Bonnie blir gift. Nicole og Brady blir kjærester etter at Brady får vite at Chloe er drept i en bilulykke i Europa. Senere kommer Chloe tilbake, ikke død, men med et meget vansiret ansikt etter ulykken, hun vil ikke vise seg for Brady før hun har fått en operasjon. Nicole gjør alt hun kan for og forhindre at Chloe får operasjonen for da vil Brady gå tilbake til Chloe, men Chloe blir operert og bli gift med Bady og de forlater Salem. Etter noen måneders spekulasjoner av Bo, Hope og John finner de ut av at deres familier lever og de finner Melaswen og etter masse drama og eksplosjoner og frykt for at noen er permanent omkommet, vender alle friske og raske tilbake til Salem. Mickey og Bonnie var gift, men blir nå skilt og Mickey går tilbake til Maggie. John og Kate bryter forlovelsen og går tilbake til sine ektefolk, Marlena og Roman. Om en god stund finner de også ut at John er halvbroren til Stefano, som selvfølgelig kommer tilbake. Men det er leeenge til. Tror Norge ligger fire år etter USA.
Gjest Fëawen Skrevet 26. mars 2008 #8 Skrevet 26. mars 2008 Etter Malena blir tatt, fengslet og "drept" i fengselet ender også hun på øya. Roman og Marlena blir forelsket i hverandre igen, det samme gjør Victor og Caroline. Hjemme i Salem går livet videre. Sami og Lucas blir mere betatt av hverandre, det gjør Kate og John også, de trøster hverandre og blir forlovet. Mickey og Bonnie blir gift. Nicole og Brady blir kjærester etter at Brady får vite at Chloe er drept i en bilulykke i Europa. Senere kommer Chloe tilbake, ikke død, men med et meget vansiret ansikt etter ulykken, hun vil ikke vise seg for Brady før hun har fått en operasjon. Nicole gjør alt hun kan for og forhindre at Chloe får operasjonen for da vil Brady gå tilbake til Chloe, men Chloe blir operert og bli gift med Bady og de forlater Salem. Etter noen måneders spekulasjoner av Bo, Hope og John finner de ut av at deres familier lever og de finner Melaswen og etter masse drama og eksplosjoner og frykt for at noen er permanent omkommet, vender alle friske og raske tilbake til Salem. Mickey og Bonnie var gift, men blir nå skilt og Mickey går tilbake til Maggie. John og Kate bryter forlovelsen og går tilbake til sine ektefolk, Marlena og Roman. Om en god stund finner de også ut at John er halvbroren til Stefano, som selvfølgelig kommer tilbake. Men det er leeenge til. Tror Norge ligger fire år etter USA. OMG... I denne serien overrasker ingen ting meg. Selvfølgelig havner de på en øy og kommer tilbake. Helt normalt det i Salem. De er som katter i denne serien. Har 9 liv..
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2008 #9 Skrevet 26. mars 2008 Belle blir gravid med Shawn sitt barn ( JA de har faktisk sex ), men tror det er Philip sitt?.. :klø: Ikke helt sikker på hvor jeg leste dette. Men det jeg egentlig vil frem til er at da blir det jo noe i mellom Belle og Philip.. :gjeiper: Ja det blir noe mellom dem fordi Jen kidnapper Shawn og Belle tror han har forlatt henne. Hun søker da trøst hos Phillip. Samtidig dokumenterer jen dette forholdet for Shawn, som hun holder i fangenskap, i håp om at hans kal gi opp Belle og forelske seg i henne. Dette har jeg dog bare lest i en oppdatering på DOUL sine sider, og har ikke sett det selv.
Gjest Pupsilure Skrevet 26. mars 2008 #10 Skrevet 26. mars 2008 Babyen til Belle er en jente, og den er alvorlig syk.... Lenge siden jeg leste det, så jeg husker ikke mer. Noen ganger leser jeg på www.bethsdayspage.com, der finner man alt man lurer på. Hun har skrevet ned alt som skjer i hver episode, sortert etter datoen det ble sendt i USA, så man må nesten lese seg frem for å finne ut hvor vi er nå. Tror det er ca 2004.
Lilletrollet Skrevet 26. mars 2008 #11 Skrevet 26. mars 2008 Om en god stund finner de også ut at John er halvbroren til Stefano, som selvfølgelig kommer tilbake. Men det er leeenge til. Tror Norge ligger fire år etter USA. Er ikke John alerede halvbrorern til Tony Dimera(som er sønn av Stefano??) Jeg skjønner ikke no,men det skal man jo tydeligvis ikke gjøre av denne serien....
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2008 #12 Skrevet 29. mars 2008 Det er altså JAN som kidnapper Shawn, og ikke Jen. Jen er Jennifer. Det som er spesielt gøy, er når Abe kommer tilbake og finner ut at Lexie har gått videre. For han blir jo blind. Og hun er utro mot han. Igjen. Jeg savner egentlig ikke Abe, så han kan forbli borte for min del Austin og Carrie kommer tilbake en eller annen gang, sånn at vi får en runde til med Austin,Carrie,Lucas og Sami. Husker ikke hvordan det ender. Mener å huske at Brandon også kommer tilbake. Sami ender vel gift med Austin, ikke Lucas? Lucas finner ut et eller annet på bryllupsdagen sånn at han forlater Sami. Noe à la det som skjedde med Brandon. Mimi blir sammen med Shawn og hun blir også gravid. Ungen er Rex sin, men det holdes skjult for en eller annen grunn, og godeste Sami som tyvlytter på en samtale får vite om denne hemmeligheten og holder den ikke for seg selv:P Ai den jenta der altså!
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2008 #13 Skrevet 29. mars 2008 Mimi bestemmer seg for å ta abort, for de er ikke klar for å få barn likevell. Etter aborten er hun tydeligvis blitt skadet for hun kan ikke få barn igjen. (typisk såpe) Sami blir gift og får tvillinger med sønnen til Stefano, husker ikke hva han heter. (de vet ikke at han er Stafanos sønn da) For Stefano skal "ha" barnet til forskning eller noe så sønnen hans gjør Sami gravid ved å voldta henne og tvinger henne til å gifte seg med han. Men dette er en god stund til.
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2008 #14 Skrevet 30. mars 2008 Sami blir gift og får tvillinger med sønnen til Stefano, husker ikke hva han heter. (de vet ikke at han er Stafanos sønn da) For Stefano skal "ha" barnet til forskning eller noe så sønnen hans gjør Sami gravid ved å voldta henne og tvinger henne til å gifte seg med han. Men dette er en god stund til Dette skjønte jeg ikke.... Stefano og Tony er vel døde begge to? Stefanos skjelett var ihvertfall på øya, og Tony ble vel drept av John. Og det med tvillinger og Stefanos sønn var vel det som skjedde med Marlena da hun fødte Rex og Cassie?
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2008 #15 Skrevet 30. mars 2008 Dette skjønte jeg ikke.... Stefano og Tony er vel døde begge to? Stefanos skjelett var ihvertfall på øya, og Tony ble vel drept av John. Og det med tvillinger og Stefanos sønn var vel det som skjedde med Marlena da hun fødte Rex og Cassie? Hallo! Det er amerikansk såpe! Man behøver ikke å være død selv om man finner skjellett eller lik. Det er ihvertfall sant. Så får du vente å se da, er en stund til det kommer på norsk tv.
Zarabi Skrevet 30. mars 2008 #16 Skrevet 30. mars 2008 shawn avbryter bryllupet til belle og philip ved å kjøre en motorsykkel gjennom et vinu i kirken eller no..Han klare å rømme fra Jan.. Og de holder på/ begraver marlena levende, de tror hu er død
Gjest Fëawen Skrevet 31. mars 2008 #17 Skrevet 31. mars 2008 De blir nok ikke arbeidsledige den gjengen der med det første. For det høres ikke ut som om de er tomme for ideer og kreativitet i de manusene.. Går serien på tv hver dag i USA? Har skuespillerene noe stort kjendis symbol i USA? Man leser aldri noe om dem her. Ikke det at jeg er så nysgjerrig på de, men de som har vært med i serien lenge, må jo ha blitt preget av det..
Gjest Pupsilure Skrevet 31. mars 2008 #18 Skrevet 31. mars 2008 De blir nok ikke arbeidsledige den gjengen der med det første. For det høres ikke ut som om de er tomme for ideer og kreativitet i de manusene.. Går serien på tv hver dag i USA? Har skuespillerene noe stort kjendis symbol i USA? Man leser aldri noe om dem her. Ikke det at jeg er så nysgjerrig på de, men de som har vært med i serien lenge, må jo ha blitt preget av det.. Dette lurer jeg på også! Har ikke sett dem noe annet sted... Kun Sami som er programleder for Slankekrigen.
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2008 #19 Skrevet 31. mars 2008 Dette lurer jeg på også! Har ikke sett dem noe annet sted... Kun Sami som er programleder for Slankekrigen. Jeg så nettopp Brady i Glamour..... Synes forøvrig ikke de har så veldig god fantasi med manus, det er jo samme historien som går igjen og igjen og igjen. Fks at Sami skal ha tvillinger med Stefanos sønn. Det er jo det samme som skjedde med Marlena. Og at Shawn klarte å rømme fra Jan.... igjen!
Gjest dixie i.i Skrevet 31. mars 2008 #20 Skrevet 31. mars 2008 Vel, Victor er jo faren til Jenfer Aniston i virkligheten. Og Stefano har spilt Massimo i Glamour. Også var jo Joey Dr. Drake Ramoure...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå