Gå til innhold

Dere som jobber i helsevesenet.

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Mulig jeg er inne på feil side nå, men jeg prøver.

Jeg skal kjøpe meg sko, jobber på sykehjem, og husker ikke hvilket merke dette er. Skoene har veldig tykk såle, og husker jeg ikke feil, så er de litt høyere på midten. Noen som kan hjelpe meg? Jeg ser jo selv at jeg har håpløst lite informasjon:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Enten MBT eller Waitz Web-sandal. Bare å søke etter disse på internett, så ser du om det er riktig.

Gjest Gjest
Skrevet

Høres ut som om det er MBT/masai-sko du tenker på. Søk på dette forumet, mener at det ligger minst en tråd om disse skoene her.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

du tenker nok helt sikkert på Masai.skoene, ja (MRB). Disse er tjukke på midten , omtrent som "gyngesko".

jeg har selv masaier som jeg bruker på jobb(sykehus).

Er forsåvidt fornøyd med de, men synes kanskje de er oppskrytt ifht pris.

De koster jo oppunder 2000 kroner, og det er dessuten ikke alle som "passer" til å gå med de, og synes de er direkte vonde. Mine har jeg nå brukt i ett års tid, og de er ferdige nå både i effekt og lukt...

Personlig synes jeg at man får mange andre gode sko til halve prisen; ecco, nike, m.fl.

men smak og behag selvfølgelig...

Gjest Gjest
Skrevet
du tenker nok helt sikkert på Masai.skoene, ja (MRB). Disse er tjukke på midten , omtrent som "gyngesko".

jeg har selv masaier som jeg bruker på jobb(sykehus).

Er forsåvidt fornøyd med de, men synes kanskje de er oppskrytt ifht pris.

De koster jo oppunder 2000 kroner, og det er dessuten ikke alle som "passer" til å gå med de, og synes de er direkte vonde. Mine har jeg nå brukt i ett års tid, og de er ferdige nå både i effekt og lukt...

Personlig synes jeg at man får mange andre gode sko til halve prisen; ecco, nike, m.fl.

men smak og behag selvfølgelig...

skal selvfølgelig stå MTB, ikke MRB...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...