Gå til innhold

Hvordan bør man IKKE være?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Det stemmer jo ikke nødvendigvis, det kan være uendelig mange grunner til at han ikke tar kontakt. Det betyr ikke at man skal være helt desperat, men jeg tror kvinner som tar initiativ selv kan komme mye lenger enn de som bare sitter der og venter på at han skal ringe.

Men kjære deg, det er bare snakk om en tommelfinger-regel. Selvfølgelig skal man ta intiativ selv, er jo ikke det jeg sier, men når du har sendt ti meldinger til en type du liker og han ikke svarer annet enn korte setninger, eller ikke svarer i det hele tatt, så er han ikke interessert. Når man er interessert i en person så nøler en ikke med å ta kontakt sier jeg. Og det tror jeg du også skjønner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
men når du har sendt ti meldinger til en type du liker og han ikke svarer annet enn korte setninger, eller ikke svarer i det hele tatt

Eh, dette var jo overhodet ikke hvordan du framstilte det i det første innlegget ditt, men ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overrasket over at det ikke er blitt nevnt før nå, men hvis det er en oppførsel som ødelegger alt for meg uavhengig av hvem jeg prater med er de gifteklare kvinnene. De man får følelsen av bare kommer til å skrive navnet på postkassen din å flytte inn mens du sover en natt. Kvinner som higer etter å "seal the deal" med en eneste gang er fullstendig turn-off.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nei, nei... vær som Kevlar.

Nå har jeg vitterlig utovertiss, en egenskap jeg ikke verdsetter på kvinnene jeg kunne tenke meg å gi oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vitterlig utovertiss, en egenskap jeg ikke verdsetter på kvinnene jeg kunne tenke meg å gi oppmerksomhet.

Jeg siktet til pelsen din og ditt sjarmerende vesen... ikke vær vrang. :slåss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vrang, jeg? Nei, ville aldri være vrang ovenfor deg Alice. :)

Hei, Kevlar... jeg har skrevet et dikt til deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå praier vi hele tråden her. Vi skulle ikke tatt det over noen fem-ti kalde pils?

Endret av kevlar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå praier vi hele tråden her. Vi skulle ikke tatt det over noen fem-ti kalde pils?

Ta med de pilsene over til snikk-snakk, og nyt dem mens du slås til bakken av min fantastisk poetiske begavelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest Gjest
Så hvis jeg føler for å fise, så kan jeg bare slippe den?? Da er jeg jo tross alt meg selv!

Er du teit eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...