Gjest Gjest_lone_* Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 Hei! har tenkt å kjøpe ganske vanlige enkle gifteringer i gult gull hos vanlig gullsmed, hvor lang tid tar det egentlig å få dem, inklusiv tid for gravering? Lurer på når vi bør få fingern ut (første gang dette uttrykket virkelig har passet..) å bestille...
Hønemora Skrevet 25. mars 2008 #2 Skrevet 25. mars 2008 Trur de tok ca 1 og ei halv veke med oss om ej ikkje huska heilt feil... Me hadde problemer med feil ingravering osv... So de tok ei stond før me begge hadde ringane... Greit å være ute i god tid i tilfelle slike ting skjer...
Gjest Gjest_lone_* Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Hei! takk for svar Da tenker jeg at mai er bra, sånn for sikkerhets skyld.. (gifter meg midt i juli... )
Eplekake Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Når min samboer drev å la :rødme:skumle planer om å fri har han i ettertid fortalt at han brukte et par uker på å få dem. og det var i jun i fjor så det er jo høysesong også. :rødme:
DDuck Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 vi bestilte ringer i slutten av juni dadet var høysesong og fikk beskjed om at det kunne ta tre uker, men det gikk vel omtrent to uker vi bestilte fra gullfunn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå