Ce'Nedra Skrevet 24. mars 2008 #1 Skrevet 24. mars 2008 (endret) Jeg synes det er utrolig vanskelig å finne et bad jeg faller skikkelig for, og det er jo en jungel der ute.. Har du link til dine baderomsmøbler eller bilde av badet ditt? Hadde vært gøy å se hva andre velger Jeg titter på dette (det øverste), men er usikker.. Hva synes dere? http://www.byggmakker.no/?module=Articles;...licShow;ID=2808 Edit: Trykkleifer Endret 24. mars 2008 av Ce'Nedra
Gjest Helen Parr Skrevet 24. mars 2008 #2 Skrevet 24. mars 2008 Baderomsmøblene du linket til, ser veldig stilige ut. Jeg ville uansett valgt et baderom som tok opp igjen fargene og stilen ellers i huset/leiligheten. Selv valgte vi enkle skap i bjørk, slik vi hadde på kjøkkenet, da vi pusset opp for nesten ti år siden. Dessuten hvite fliser på vegg og koksgrå på gulv. Vi har to vasker på kortveggen, med tre nokså smale skap under. (2 x 120 cm) Alle blandebatterier, håndkleoppheng og knagger er fra Vola, og vi skiftet ut dusjen til denne for en liten stund siden.
Gjest Helen Parr Skrevet 24. mars 2008 #3 Skrevet 24. mars 2008 Her er forresten et bilde av vasken og skapet vårt, bortsett fra at vi har skapdører i bjørk og midtstilt vask.
Lavalampe Skrevet 24. mars 2008 #4 Skrevet 24. mars 2008 Vi bygger nytt bad nå og har valgt Linea fra VVS-Marketing AS i denne knallrøde fargen (men en mindre variant uten høyskap, siden badet er lite.)
linky Skrevet 24. mars 2008 #5 Skrevet 24. mars 2008 Jeg synes det er utrolig vanskelig å finne et bad jeg faller skikkelig for, og det er jo en jungel der ute.. Har du link til dine baderomsmøbler eller bilde av badet ditt? Hadde vært gøy å se hva andre velger Jeg titter på dette (det øverste), men er usikker.. Hva synes dere? http://www.byggmakker.no/?module=Articles;...licShow;ID=2808 Edit: Trykkleifer Jeg syns det var skikkelig fint
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2008 #6 Skrevet 25. mars 2008 Jeg har Variant fra Foss bad. Det er skuffer, noe som er veldig veldig praktisk. Slipper å grave rundt for å få fatt i det som er bakerst i et skap. Det du linket til var fint, men jeg ville ikke hatt noe med gjennomsiktige dører... Da ser jo alle alt "rotet" i skapene. Selv om det er frostet glass ser det fort rotete ut.
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2008 #7 Skrevet 25. mars 2008 Vi har valgt en gammel stil, og har derfor en enkel servant med søyle, gammeldags do og et lekkert badekar fra Eurobad. I tillegg skal vi ha frittstående møbler (stol + kommode), men vi venter med å kjøpe inn det til badet er helt ferdig og vi ser hva vi har av plass.
Medulla Skrevet 25. mars 2008 #8 Skrevet 25. mars 2008 Baderomsmøblene du linket til, ser veldig stilige ut. Jeg ville uansett valgt et baderom som tok opp igjen fargene og stilen ellers i huset/leiligheten. signerer denne. ellers må jeg si ( i forhold til tidligere tråd her inne) at jeg skulle likt en liten vandring i huset ditt helen Parr stilig
Jane F. Skrevet 25. mars 2008 #9 Skrevet 25. mars 2008 (endret) Vi skal pusse opp badet snart, enten til sommeren eller neste. Vi har lett lenge etter et baderomsmøbel som vi begge liker, og fant dette som foreløpig er det vi har valgt. Det til venstre. Skal ha veggmontert do med runde/myke linjer. Vi grubler i dette badekaret og en som ligner på denne dusjen, men en billigere versjon. Badet skal gå i kontrasten mørkegrå mot hvitt og tilbehør i en to eller tre klang. Vurderer enten med blått som base eller vinrødt. Edit: glemte noe Endret 25. mars 2008 av Jane F.
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2008 #10 Skrevet 25. mars 2008 Det et er virkelig store skuffer som er det nye innen baderomsinteriør skjønner jeg. Og det er jo egentlig ganske greit - mer praktisk og mer oversiktlig. Vi skal snart lage et nytt bad, og vi ser for oss at det blir en sånn skuffgreie selv. Vi har ikke kommet så langt at vi vet hvilken farge eller hvilken modell det blir ennå. Den TS linker til i starten var jo veldig fin, men litt dum pga glasstripen.
Ce'Nedra Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 25. mars 2008 Mye flott her! Kjekt med tips til hvor dere har kjøpt fra også, jeg hadde f.eks ikke sjekket Linn Bad. Vi tenker fortsatt på den samme innredningen, men jeg lurer på om vi burde valgt en lys en i stedet.. Ser ikke ut som vi utvider badet, og da er det mye å tenke på, både romløsning, skapplass eller annen oppbevaring osv.
Ce'Nedra Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #13 Skrevet 25. mars 2008 Den TS linker til i starten var jo veldig fin, men litt dum pga glasstripen. Har sett den uten også, men husker ikke helt hvor det var. Skal legge ut om jeg finner den igjen. Synes den er finest med jeg da.. Skal uansett ikke ha så mye rot på badet (håper jeg..)
Ce'Nedra Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #14 Skrevet 25. mars 2008 På små bad er det lurt å ha lyse farger. Tenkte lyse fliser på hele badet, men mulig mørk innredning.. Men tenker at lys innredning kanskje er litt mer "klassisk" og derfor ikke går av "moten" så fort?
Gjest Morgan le Fay Skrevet 25. mars 2008 #15 Skrevet 25. mars 2008 (endret) Vi har Hafa Spirit, dette oppsettet, pluss vegghengt høyskap i tillegg. Vegger og gulv går i hvitt og grått. http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'> Vi har også dusj fra Hafa, den som heter Baltic 90P her, men i klart glass. Endret 25. mars 2008 av Morgan le Fay
Gjest Helen Parr Skrevet 25. mars 2008 #16 Skrevet 25. mars 2008 signerer denne. ellers må jeg si ( i forhold til tidligere tråd her inne) at jeg skulle likt en liten vandring i huset ditt helen Parr stilig Tenkte lyse fliser på hele badet, men mulig mørk innredning.. Men tenker at lys innredning kanskje er litt mer "klassisk" og derfor ikke går av "moten" så fort? Det slo meg også, men er selvsagt også betinget av smaken deres.
Ce'Nedra Skrevet 25. mars 2008 Forfatter #17 Skrevet 25. mars 2008 Morgan le Fay: Det var stilig! Helen Parr: Vi er veldig glad i mørke møbler, har typisk kolonistil med lyse stoffer, rustikke, mørke møbler og masse organiske materialer. Men det går jo an å bytte ut innimellom når vi blir lei. Bad er jo såpass dyrt at det bør "vare" en stund. Men har altså ikke funnet en lys innredning som jeg har falt for (bortsett fra en fra Villeroy og Boch til 55.000..), så da sitter jeg der fortsatt med den mørke. Kan jo legge ut den, så ser andre hva slags stil jeg egentlig liker på bad, og kan kanskje komme med et rimeligere alternativ? http://www.comfort.no/produkter/1654?stor=1
Gjest Frk Åberg Skrevet 25. mars 2008 #18 Skrevet 25. mars 2008 (endret) Jeg finner ikke akkurat den vasken med tilhørende skap, som vi har, men den ligner en del på denne, bare at vårt har bein, og skap på hver side, med skuffer i midten. Jeg tror det er det samme speilet. Badet ble pusset opp av de forrige eierne for litt over et år siden. Vi fant dermed ikke samme møbel i skap, og endte opp med et enkelt, hvitt høyskap, med blank flate fra Ikea, i andre enden av badet (som er unormalt stort, sånn at de to skapene ikke sees så mye sammen - høyskapet er forresten en annen del av serien jeg linket til - det er ikke faktisk et høyskap til kjøleskap). Flisene på gulvet er svartmelerte, litt store og kvadratiske, mens veggene er belagt med hvite, avlange fliser. Hvitt, vegghengt toalett og buet dusjhjørne. Endret 25. mars 2008 av Frk Åberg
pinkybride Skrevet 26. mars 2008 #19 Skrevet 26. mars 2008 baderomsinnredning vi har dette et bilde til kjøpte det på nettet og er veldig fornøyd. praktisk å ha hver sin vask.
Ce'Nedra Skrevet 26. mars 2008 Forfatter #20 Skrevet 26. mars 2008 baderomsinnredning vi har dette et bilde til kjøpte det på nettet og er veldig fornøyd. praktisk å ha hver sin vask. Vi har faktisk sett på dette selv, syntes det var kjempekult. Men hadde ikke hørt om merket, så la det fra oss. Fint å høre at dere er fornøyd med det, da kan vi jo vurdere det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå