@lfa Skrevet 6. mai 2003 #1 Del Skrevet 6. mai 2003 Tenkte jeg skulle spørre om en liten ting nå som det har blitt aktuelt å tenke på kjole... Hvordan blir en kjole som denne (helt tilfeldig valgt ut...) seende ut på en person som har puppestørrelse c-cup? Altså litt større enn "gjennomsnittet"... Bør jeg gå for noe med stropper i stedet? Vil ikke se ut som Mia Gundersen... *skrekk og gru* Har vel egentlig bestemt meg for hvilken type kjole jeg vil ha, men må jo tenke på alt likevel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 6. mai 2003 #2 Del Skrevet 6. mai 2003 Kjolen er kjempefin, men med en C-cup, vil du få BH som støtter godt nok? Hvis det er mulig, kan jeg ikke se at du ikke bør bruke en slik kjole. Lykke til! L-B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junebug Skrevet 6. mai 2003 #3 Del Skrevet 6. mai 2003 Jeg tror den kjolen vil passe fint til deg, jeg! Det ser ut som om den går ganske langt opp, og ikke blir hengende langt nede på brystene slik at det blir mye cleavage. Jeg synes stroppeløse kjoler med splitt midt på utringningen kan bli vel utfordrende, men det er min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 6. mai 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 6. mai 2003 Nei, det er ikke den type kjole jeg er på jakt etter, men alt må jo vurderes likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 6. mai 2003 #5 Del Skrevet 6. mai 2003 Jeg ser ikke helt problemet jeg, for å være helt ærlig - for å bære en slik kjole bør man nesten ha litt større pupper enn gjennomsnittet ! Tenk litt på høyde og kroppsfasong ellers også når du skal velge kjole - stropper vil (stort sett/mest sannsynlig) få deg til å virke litt lengre. Er du "stor" rundt midjen f.eks., vil en sånn kjole med draperinger rundt livet kunne få deg til å se enda større ut. Det gjorde vel kanskje ikke avgjørelsen noe lettere for deg, men uansett hva du får av tips og råd; det ALLER viktigste er at DU er fornøyd med kjolen! Du kan helt sikkert få mye gode tips mtp kjolefasonger og slikt i en brudesalong, hvor du kan prøve litt forskjellig og se hva som kler deg best. Lykke til med kjolevalg! Mvh Pusekatt ("heldigvis" ferdig med kjolevalg - venter spent på dens ankomst!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 6. mai 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 6. mai 2003 Jeg synes stroppeløse kjoler med splitt midt på utringningen kan bli vel utfordrende, men det er min mening. Der er jeg enig med deg... Gidder heller ikke ha "hele" puppestellet hengende utenfor... :-? Og ikke vil jeg bli seende ut som en pølse i et alt for trangt skinn.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 6. mai 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 6. mai 2003 Kroppsfasong, ja... Lita (160), men kommer til å kjøpe sko som bidrar høydemessig. Pupper som har vokst fra B til C, men som absolutt ikke henger av den grunn. :blunke: Ellers "buler" det ut der det skal (rumpe og hofte), og midjen er forholdsvis smal. Det største "problemet" er puppene... Derav spørsmålet om kjolefasong. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 6. mai 2003 #8 Del Skrevet 6. mai 2003 Sørg for at den går høyt opp foran . Er det spiler er det ikke sikkert bh er nødvendig. Selv brker jeg e og i en lignende kjole så jeg flott ut, og fikk usedvanlig mye skryt. Og jeg hadde ikke cleavage eller pupper på et fat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 6. mai 2003 #9 Del Skrevet 6. mai 2003 ...puppestørrelse c-cup? Altså litt større enn "gjennomsnittet"... *kremt* Hva var det du sa? C-cup er vel definert som normalen? Dvs. hva er normalt i disse størrelsesforvirringstidene? Jeg er størrelse 75 F og har også stroppeløs kjole. Hadde ikke store utvalget i stroppeløst undertøy, men jeg fant :-) Syersken har imidlertid sagt at kjolen sitter penere på meg dersom jeg har stropper på kjolen. Så det blir noen tynne, små greier over skuldrene. Kjolen er laget til det allikevel, så det er bare å kjøpe et eller annet sted de har slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 6. mai 2003 #10 Del Skrevet 6. mai 2003 Kan anbefale denne siden til deg. Der kan du lage en modell av kroppen din, etter vekt, kroppsfasong og høyde, og du får en virituell modell. Denne modellen kan du prøve forskjellige brudekjoler på for å finne ut hvilken stil som passer best til kroppsformen din. Spesielt nytting dersom du skal kjøpe brukt kjole eller over nettet :D http://weddingchannel.mvm.com/wc/jsp/index.jsp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 7. mai 2003 #11 Del Skrevet 7. mai 2003 Jeg har b/c cup og hadde stroppeløs kjole. Syns det var kjempefin og fikk voldsomt mye skryt :D Tror det skal gå helt fint med deg også! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felix Skrevet 7. mai 2003 #12 Del Skrevet 7. mai 2003 Jeg har 70 C og absolutt ikke noe problem med at puppene er for store og tunge. Enig med det utsagnet over at man på en slik kjole burde ha litt fylde på de "riktige" stedene. Hadde du vært ganske flat hadde ikke en slik kjole vært noe særlig. Det finnes dessuten et utall fine bh'er, stroppløse med silikonbånd rundt. Disse sitter og støtter godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 7. mai 2003 #13 Del Skrevet 7. mai 2003 Jeg er 75C og hadde en stroppeløs kjole slik som den på bildet. Er også 160 cm høy som deg. Det ble veldig fint og fikk mye skryt. Kjolen min var litt tung, så innimellom måtte jeg løfte littegrann i overdelen, spesielt da jeg danset sving med svigerfar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 7. mai 2003 #14 Del Skrevet 7. mai 2003 Kroppsfasong, ja... Lita (160), men kommer til å kjøpe sko som bidrar høydemessig. Pupper som har vokst fra B til C, men som absolutt ikke henger av den grunn. :blunke: Ellers "buler" det ut der det skal (rumpe og hofte), og midjen er forholdsvis smal. Det største "problemet" er puppene... Derav spørsmålet om kjolefasong. Jeg synes det høres ut som om du kommer til å bli riktig så lekker i en sånn kjole, jeg! Har du flotte pupper er det bare fint å fremheve de på en slik dag. Ang sko (siden du ikke er sånn voldsomt høy); vil anbefale http://www.bridalshoes.com - her har de MYE lekre sko, som ikke nødvendigvis er sånne typiske brudesko-sko, og du kan få nesten så høye hæler som du vil! Mvh Pusekatt (med Goddess sko (fra Sky High-kategorien:)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felix Skrevet 7. mai 2003 #15 Del Skrevet 7. mai 2003 Ang sko (siden du ikke er sånn voldsomt høy); vil anbefale http://www.bridalshoes.com - her har de MYE lekre sko, som ikke nødvendigvis er sånne typiske brudesko-sko, og du kan få nesten så høye hæler som du vil! Ja goddess var litt fine.. Men da er det viktig at man har trening i å gå med høye sko! Ikke så veldig å snuble inn mot alteret, eller å halte seg stakkato fremover.. Hi hi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 7. mai 2003 Forfatter #16 Del Skrevet 7. mai 2003 Den linken var jo kjempefin. Takk for tips! Bridalshoes har jeg allerede kikket på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuva77 Skrevet 7. mai 2003 #17 Del Skrevet 7. mai 2003 Jeg har lyst til å se hva slags kjole jeg passer best i, men jeg er usikker på hvor mange pound jeg veier. og hvor lang jeg er i demmes målestokk. Hvordan regner man ut dette? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2003 #18 Del Skrevet 7. mai 2003 Den tror jeg blir flott! dersom du er en a cup, tror jeg ikke denne ville passet... du må fylle litt i en sånn kjole... synes forresten Mia var fin i kjolen sin jeg... endelig ei dame som ikke er redd for å ha former og pupper.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 7. mai 2003 #19 Del Skrevet 7. mai 2003 en pond er rundt 460 gram. Sånn circa en halv kilo da. Du regner ut høyden ved å ta din lengde i cm x 2.54 x 12 da gjør du om høyden din til fot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 7. mai 2003 #20 Del Skrevet 7. mai 2003 Har naturligvis skrevet feil over... :oops: Riktig utregning er: Din høyde i cm : 2.54 : 12 = din høyde i fot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå