Gå til innhold

Har egentlig kvinner dårlig samvittighet?


waco

Anbefalte innlegg

Man skulle lure på det, så mye rart kvinner utsetter oss menn for daglig. Det er ikke bare Sars viruset som herjer i Kina. En enslig mann søker også etter jomfrujente, og tror dere ikke over femtusen kvinner har meldt sin ankomst?

Altså femtusen kvinner som påstår dem er jomfruer, kan man bli mer mistenksom?

Hva kommer det av at straks en millionær avarterer etter søt jomfrujente i avisen så plutselig så dukker det tusenvis opp akkurat som paddehatter overalt?

Vet dere hva jeg tror?

Jeg tror egentlig ikke kvinner er så prektige og dydige som de hele tiden vil fremstille seg som, men dersom det er en mongomillionær med masse spenn, da spiller det plutselig ikke så stor rolle lengere.

Man forstår godt hvorfor kvinner ikke alltid blir tatt like seriøst av legene hvis dere forstår hva jeg mener....?

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Cruella

Skjønner ikke hva du mener nei....

Skjønte ikke spørsmålet; hva er dårlig samvittighet eller samvittighet i det hele tatt???

:o

L-B

:sminkedokke::engel::sminkedokke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må først få takke for nok et velreflektert og interessant innlegg, Waco :roll: Alltid spennende å høre dine syn på ting&tang...

Klarte dessverre ikke helt å få tak i hva du egentlig spurte om; lurer du på om kvinner har samvittighet? Om vi er prektige? Eller var spørsmålet ditt om du kan kjøpe oss alle sammen med en million eller to?

Litt forvirret Amelie :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg lurer på, er om kvinner får dårlig samvittighet av å leve ut det dobbeltspillet de fleste damer tross alt lever?

Nå viser det seg også at abort skyldes kvinnelig slurv (jfr artikkel i dagens aftenposten hvor det sto at kvinner flest "glemmer" å ta pillen)

Waco

Tror nesten det blir forfalskning at kvinner omtaler seg som snille og ordentlige når vi ser hva som egentlig skjer bare vi titter litt nærmere i sømmene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg lurer på, er om kvinner får dårlig samvittighet av å leve ut det dobbeltspillet de fleste damer tross alt lever?

For de kvinner som lever ett dobbeltliv, så tror jeg ikke de får dårlig samvittighet, for om de virkelig hadde det, så hadde de ikke gjort det som de fikk dårlig samvittighet for i utgangspunktet...

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har overhodet INGEN dårlig samvittighet!

Utnytter mannen min på det groveste - og nyter det! :sjarmor:

For anledningen rampete værdame

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vega

Mannen min vet at jeg bare utnytter ham, men det var for sent da han endelig oppdaga det.

Nå sitter han i det fra halsen og opp. Jeg har ingen dårlig samvittighet - han får bare være så dum ... jeg mener, når han overfører det meste han eier over på meg, fordi han skal lure unna noen penger fra firmaet - ja, da kan han ikke vente seg noe annet heller!!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M-ling

Jeg er oppriktig glad for at du tok opp denne saken.

Endelig kommer det frem i lyset - ikke bare lett å bære en slik tung samvittighet helt alene.

Ryggen blir tung, ja.

Dag ut og dag inn, med skyldfølelse tyngende over seg. Ikke rart så mange i dag lider av nakkeskader - folk skylder på PC-arbeid, men jeg vet bedre.

I min daglige bønn, ber jeg dypt og inderlig for å få tilbake samvittigheten min jeg en gang hadde.

Det hjelper ikke. Kanskje Han har forlatt meg.

Det er vel ikke annet å vente, for meg som ikke synes kjekke, unge menn som Waco har noe med mitt sexliv å gjøre.

Også den millionen jeg fikk her om dagen da - han stakkars visste jo ikke om hva summen av brutte jomfruhinner pluss leger betyr!

Men jommen kom den godt med! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kinga

...eh..altså...når jeg utnytter mannen min på det groveste pleier han å bare nyte det :oops:

Vibeke :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, okei, Vibeke!!! Jeg bryter sammen og tilstår!!!

Han nyter også! Nå var jo ikke akkurat DET meningen da, men.....

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha du er herlig Waco :hoho:

Har mer enn en gang lurt litt på deg.... og att på til latt meg provosere til de grader.

Men nå skjønner jeg jo hvorfor du syntes vi kvinner er så udugelige til det meste.

Kvinner kan jo ingen ting, og det gjelder alt fra bilkjøring til å huske å ta

p-pilla. Vi er billige, og lar oss kjøpe.

Det var dette utsagnet som fikk meg til å skjønne problemet ditt waco:

Tror nesten det blir forfalskning at kvinner omtaler seg som snille og ordentlige når vi ser hva som egentlig skjer bare vi titter litt nærmere i sømmene.

Du har kun vært borti damer med sømmer ???

Men Waco da,.... når du kjøper deg ei brukt dame, så må du regne med litt skavanker her og der. Men sånne damer er nok veldig reduserte når de har blitt sydd sammen igjen.

Har desverre ikke hatt gleden av og treffe ei slik dame i virkeligheten, men jeg trodde kanskje de var sveiset i skjøtene jeg da.

Ellers så ville jo lufta bare sive ut i sømmene ??

Nei waco, neste gang du biter dama di i øret, og det sier poffff - kjøp deg heller ei ny.

Men uansett hvor ny og flott hun er, så vil hun aldri klare noe av det du forventer av henne.

Men det skal du ha......imponerende av deg, dersom du prøver å lære "Barbara" å kjøre bil. :hoho:

Men det med P-pillene, det råder jeg deg til å ta ansvaret for selv.

Hun vil ikke være i stand til det.

Putt en p-pille inn i ventilen daglig, og du slipper garantert unna ansvaret for evnt. udugelige oppblåste "mini-Barbara'er"

Men for all del, vær veldig rask, eller så slipper du ut formye luft, og dama blir veeeeeeelig slapp og rynkete :hoho:

Cita.

Uten en søm :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Du har kun vært borti damer med sømmer ???

Men Waco da,.... når du kjøper deg ei brukt dame, så må du regne med litt skavanker her og der. Men sånne damer er nok veldig reduserte når de har blitt sydd sammen igjen.

Har desverre ikke hatt gleden av og treffe ei slik dame i virkeligheten, men jeg trodde kanskje de var sveiset i skjøtene jeg da.

Ellers så ville jo lufta bare sive ut i sømmene ??

Nei waco, neste gang du biter dama di i øret, og det sier poffff - kjøp deg heller ei ny.

Men uansett hvor ny og flott hun er, så vil hun aldri klare noe av det du forventer av henne.

Men det skal du ha......imponerende av deg, dersom du prøver å lære "Barbara" å kjøre bil. :hoho:

Men det med P-pillene, det råder jeg deg til å ta ansvaret for selv.

Hun vil ikke være i stand til det.

Putt en p-pille inn i ventilen daglig, og du slipper garantert unna ansvaret for evnt. udugelige oppblåste "mini-Barbara'er"

Men for all del, vær veldig rask, eller så slipper du ut formye luft, og dama blir veeeeeeelig slapp og rynkete :hoho:

Cita.

Uten en søm :enig_animasjon:

:hoho::hoho::hoho::hoho:

Genialt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lott@

Dårlig samvittighet???? For hva??????

Ikke denne kvinnen nei - utnytter menn på de verst tenkelige måter og til alle døgnets tider - bruker og kaster over en lav sko. Dårlig samvittighet, nope, hvorfor skulle jeg det???? Fordi jeg har et levesett som er mistenkelig likt menns...............???

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dere hva jeg tror?

Jeg tror egentlig ikke kvinner er så prektige og dydige som de hele tiden vil fremstille seg som

Og der var hemmeligheten "out in the open". Faen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest salma

Vet dere hva jeg tror?

Jeg tror egentlig ikke kvinner er så prektige og dydige som de hele tiden vil fremstille seg som, Waco

Bingo!

Har forsåvidt aldri fremstilt meg selv som dydig heller, jeg. Her er det tango hele veien! :wink: Paaaarty!

(ps: hva er nummeret til den millionæren? Er ikke jomfru, men det er jo så populært å sy igjen for tida?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Altså femtusen kvinner som påstår dem er jomfruer' date=' kan man bli mer mistenksom? [i']Ja, det kan man.

Hva kommer det av at straks en millionær avarterer etter søt jomfrujente i avisen så plutselig så dukker det tusenvis opp akkurat som paddehatter overalt? Money, money, money...must be funny....

Vet dere hva jeg tror? nope

Jeg tror egentlig ikke kvinner er så prektige og dydige som de hele tiden vil fremstille seg som, men dersom det er en mongomillionær med masse spenn, da spiller det plutselig ikke så stor rolle lengere. Selvsagt er vi ikke det! Vi vil jo bare ha penger!!

Man forstår godt hvorfor kvinner ikke alltid blir tatt like seriøst av legene hvis dere forstår hva jeg mener....? Nei, egentlig ikke....

Waco

Kan verken sykle

Lillian - groovis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...